کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقاضای فعالان صنعت تلکام برای راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در حال افزایش است

20 آبان 1392 ساعت 11:35

ایتنا- یکی از دلایل رشد بازارهای ارتباط با مشتری، بالارفتن تقاضای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.




برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌‏دهد بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که برای صنعت ارتباطات راه دور (تلکام) طراحی شده است، تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۵. ۵ درصد رشد خواهد داشت.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت businesswire، شرکت پژوهشی ریسرچ‌ اند مارکتز (Research and Markets) پیش‏‌بینی کرده است بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور در سال‏‌های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با رشدی ۵۸. ۵ درصدی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد.

پژوهشگران و تحلیل‏گران یکی از مهم‌ترین عوامل رشد بازار این راهکار‌ها را افزایش تقاضای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که در این صنعت مشغول به کار هستند، دانسته‌‏اند.

به گفته آن‌ها، افزایش درآمد، ارتقای خدمات مشتری، کاهش هزینه یافتن مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله اهدافی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌‏کوشند با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به آن‌ها دست یابند.

این مطالعه همچنین نشان می‌‏دهد تقاضا‌ها برای راهکارهای کاستومایزشده یا سفارشی‏‌شده مدیریت ارتباط با مشتری در میان کسب و کارهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور افزایش یافته است.

به گفته پژوهشگران، دلیل اصلی افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده این است که کسب و کار‌ها می‌‏خواهند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با سایر فرایندهای تجاری و زیرساخت‏‌های آی تی خود یکپارچه کنند.

تحلیل‏گران معتقدند افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشی‏‌شده به رشد انفجارگونه بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور خواهد انجامید.

شرکت ریسرچ‌ اند مارکتز در گزارش خود بر‌ترین عرضه‏‌کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه این صنعت را نیز معرفی کرده است.
شرکت‏‌های آمداک سیستم (Amdocs System)، آوایا، اینفور، مایکروسافت، اوراکل، سیلزفورس دات کام و شرکت سپ اِی جی از جمله شرکت‏‌هایی هستند که به گفته پژوهشگران بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور را در استیلای خود دارند.


کد مطلب: 28357

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28357/تقاضای-فعالان-صنعت-تلکام-راهکارهای-مدیریت-ارتباط-مشتری-حال-افزایش

ايتنا
  https://www.itna.ir