سامسونگ، بزرگترین ارایه دهنده خدمات سازمانی موبایلی
ایتنا - سامسونگ قصد دارد سهم بیشتری از بازار جهانی گوشیهای هوشمند سازمانی را در اختیار بگیرد و بر همین اساس تلاش میکند تعداد بیشتری ابزار سازمانی را برای پلتفورم خود تولید کند.
بر اساس آخرین پیشبینیهای صورت گرفته توسط مرکز تحقیقاتی ABI Research، شرکت سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۱۶۶ میلیون کاربر سازمانی داشته است که در قالب کارمند از گوشی هوشمند خود با اهداف شخصی و سازمانی بهره میبردهاند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت cellular-news، این گزارش نشان داده است که بخش اعظم کاربران یاد شده را افرادی تشکیل میدادند که بر اساس طرح «استفاده از دستگاههای شخصی در محل کار» (BYOD) این محصولات را به کار میگرفتند.
شرکت سامسونگ قصد دارد سهم بیشتری از بازار جهانی گوشیهای هوشمند سازمانی را در اختیار بگیرد و بر همین اساس تلاش میکند تعداد بیشتری ابزار سازمانی را برای پلتفورم خود تولید کند.
در گزارش جدید مرکز ABI Research موفقیت شرکت سامسونگ برای حضور کاربران سازمانی در دو پلتفورم SAFE و KNOX تا سال ۲۰۱۹ میلادی پیشبینی شده است. در این گزارش همچنین آمده است که سیستمعامل جدید شرکت سامسونگ موسوم به Tizen نیز به عنوان یک پلتفورم سازمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در حوزه سیستمهای مجازیسازی اثرگذار خواهد بود.
این گزارش نتیجهگیری میکند که سامسونگ با این روند بر دیگر شرکتها از جمله اپل، بلکبری، نوکیا/مایکروسافت، تولیدکنندگان گوشیهای اندرویدی و اپراتورهای تلفن همراه تاثیر میگذارد.
«جیسون مکنیکول» (Jason McNicol) از تحلیلگران برتر این مرکز تحقیقاتی گفت: «سامسونگ همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد تا گامهای بزرگتری در حوزه خدمات سازمانی بردارد و با پافشاری بر استراتژیهای خود میکوشد از خدمات موبایلی در سازمانها پشتیبانی کند.» او در ادامه توضیح داد: «اگر شما دیگر تولیدکنندگان دستگاههای الکترونیکی را مورد توجه قرار دهید، درخواهید یافت که هر یک از آنها برای خدمات موبایلی سازمانی تنها یک راهکار در اختیار دارند. اما شرکت سامسونگ پلتفورمهای SAFE، KNOX، سیستم مجازیسازی و سیستمعامل Tizen را در حوزه راهکارهای سازمانی در اختیار دارد. هیچ تولیدکننده دیگری وجود ندارد که تا این اندازه در حوزه خدمات الکترونیکی موبایلی گام برداشته باشد.»