ایتنا - موبایل در واقع به یک ابزار ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده و حتی زندگی کاری را نیز به خود وابسته کرده است.
طی سال ۲۰۱۴ میلادی میزان فعالیتهای مالی در دستگاههای موبایلی رشد ۱۵ درصدی را تجربه میکند و این در حالی است که ۸۳ درصد مردم قصد دارند طی ۱۲ ماه آینده از طریق دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود فعالیت مالی انجام دهند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار- نیوز، آژانس تبلیغات موبایلی InMobi اعلام کرد که میزان اطمینان و اعتماد به دستگاههای موبایلی افزایش یافته است و پیشبینی میشود این فرآیند طی سال ۲۰۱۴ میلادی تاثیرات قابل ملاحظهای بر صنعت تجارت همراه برجا بگذارد.
آخرین گزارش منتشر شده از سوی این مرکز حاکی از آن است که طی سال ۲۰۱۴ میلادی میزان فعالیتهای مالی در دستگاههای موبایلی رشد ۱۵ درصدی را تجربه میکند و این در حالی است که ۸۳ درصد مردم قصد دارند طی ۱۲ ماه آینده از طریق دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود فعالیت مالی انجام دهند.
تلفن همراه یکی از عوامل اثرگذار در جریان تصمیمگیری برای خرید محسوب میشود و ۴۸ درصد کاربران جهانی توضیح دادهاند موبایل یک ابزار رسانهای اصلی برای آنها محسوب میشود که روی فرآیند تصمیمگیریهای مربوط به خرید، تصمیم قابل ملاحظه برجا میگذارد و در کشور مانند هند ۶۰ درصد خریدها به صورت موبایلی انجام میشود.
"ناوین تواری"(Naveen Tewari) مدیرعامل شرکت InMobi گفت: «ما در گزارش سال گذشته دریافتیم که دستگاههای موبایلی بیشترین تاثیر را روی زندگی مدرن برجا میگذارد. اما بررسیهای امسال نشان داد که موبایل در واقع به یک ابزار ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده و حتی زندگی کاری را نیز به خود وابسته کرده است.»
او در ادامه توضیح داد: «اهمیت دستگاههای موبایلی قدری افزایش یافته که طی چند سال اخیر جایگزین رایانههای رومیزی و گیرندههای تلویزیونی شده است و از جمعآوری انواع اطلاعات گرفته تا کاربریهای رسانهای و انجام فعالیتهای روزانه به طور کامل به آن سپرده میشود و حتی در فرآیند خرید و پرداخت صورتحسابها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.»
از بین شرکتکنندگان در این نظرسنجی ۸۷ درصد اعلام کردند که به تبلیغات موبایلی توجه دارند و ۶۷ درصد کاربران موبایلی هم توضیح دادند که تماشای تبلیغات موبایلی بسیار خوشایندتر از مشاهده آگهیهای بازرگانی تلویزیونی یا آنلاین است و بیشتر روی خرید آنها اثر میگذارد.