اوراکل در حال تولید راهکار جامعی در حوزه بازاریابی است
ایتنا- اوراکل قصد دارد با عرضه یک راهکار بازاریابی مستقل با شرکتهایی مثل سیلزفورس و مایکروسافت رقابت کند.
شرکت اوراکل پس از خرید چندین شرکت صاحب نرم افزار بازاریابی حالا در حال طراحی یک راهکار جامع در این حوزه است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت computerworld، شرکت اوراکل پس از اینکه چند میلیارد دلاری را صرف خرید شرکتهای عرضه کننده نرم افزارهای بازاریابی کرد، حالا در حال تولید یک راهکار جامع در این زمینه است.
این شرکت در سال گذشته شرکتهای الوکوئا، کامپدیوم و رسپونسیس را که نرم افزارهایی در حوزه اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی محتوا و کمپینهای بازاریابی تولید میکردند، خریداری کرد.
جان استتیک، معاون بخش محصولات الوکوئا گفته است تیمهای محصولات این شرکتها هم اکنون در تلاشند چرخههای عرضه همه محصولات خود را بر حسب دورههای سه ماهه با هم هماهنگ کنند.
وی همچنین گفته است قرارداد خرید کامپدیوم قطعی شده است و نرم افزار این شرکت نیز به خانواده راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری اوراکل افزوده شده است.
اوراکل نیز در حال عرضه نسخههای به روزشده ای از ابزارهای شرکت الوکوئا است که از پشتیبانی زبانی قویتر برخوردار هستند و تحلیلگرهای جدیدی به آنها افزوده شده است که به بازاریابها کمک میکند درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین بازاریابی خود داشته باشند.
استتیک گفته است شرکت اوراکل در تلاش است تا یکپارچه سازی بین راهکارهای بازاریابی تحت پردازش ابری را با دیگر منابع داده یا نرم افزارهای کسب و کار سهولت بخشد.
وی همچنین مدعی شده است ابزارهای بازاریابی اوراکل میتواند شرکتهای کاربر را به جامعترین بینشها در خصوص مشتریان و ویژگیها و رفتار آنها مجهز کنند.