۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲

ابزار CRM مایکروسافت رقابتی‌تر می‌شود

ایتنا- مایکروسافت، این غول دنیای فناوری و نرم‌افزار، قصد دارد در بازار CRM حسابی جای پای خود را محکم کند.
ابزار CRM مایکروسافت رقابتی‌تر می‌شود


شرکت مایکروسافت در نظر دارد با افزودن قابلیت‌های بازاریابی خودکار، پشتیبانی از کاربر و مانیتورینگ شبکه‌های رسانه‌ای به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، دور تازه رقابت‌های خود را با محصولات شرکت Salesforce.com آغاز کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت computerworld، سه بخش یاد شده در جریان خرید شرکت‌های Parature ،MarketingPilot و NetBreeze توسط مایکروسافت به نرم‌افزارهای CRM این شرکت افزوده شده‌اند و از این طریق سعی می‌شود با محصولات نرم‌افزاری Service Cloud ،ExactTarget و Radian۶ ساخت شرکت Salesforce.com رقابت صورت گیرد.

به گفته «بیل پترسون» (Bill Patterson) مدیر مراکز Dynamics CRM و Parature مایکروسافت، در این فرآیند محصولات شرکت MarketingPilot به صورت کامل تغییر کرده است تا از نظر ظاهر و کارآمدی شبیه به ابزارهای CRM مایکروسافت شود.

در ابتدا مایکروسافت تنها یک فرآیند ارتباطی به نرم‌افزار MarketingPilot ایجاد کرد تا کاربران بتوانند از خدمات آن‌ بهره‌مند شوند.
اما در گام بعدی حرکت کامل به سوی این نرم‌افزار صورت گرفت و شرکت مایکروسافت در ‌‌نهایت آن را با نام Dynamics Marketing روی سرویس پردازش ابری Azure ارایه کرد.

مایکروسافت همچنان از کاربران نرم‌افزار MarketingPilot پشتیبانی می‌کند و در نظر دارد تمامی نوآوری‌های خود را در سیستم Dynamics Marketing ارایه دهد که البته تمامی این خدمات از طریق فضای پردازش ابری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پترسون همچنین توضیح داد که مایکروسافت قصد دارد قابلیت‌هایی در اختیار کاربران بگذارد تا امکان انتقال فعالیت‌های آن‌ها به سیستم Dynamics Marketing فراهم شود که البته هنوز جزییات این اقدام مشخص نشده است.
کد مطلب: 29658
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ