ایتنا- گویا فیسبوک میخواهد از سیستم تبلیغاتی توییتر تقلید کند و به اپلیکیشنهاا جازه تبلیغ در تلفنهای همراه کاربران را میدهد.
در کنفرانس آتی فیسبوک قرار است شیوه تازه تبلیغات این شبکه اجتماعی معرفی شود.
به گزارش ایتنا از ایسنا، امکان تازه، تبلیغات بیشتر و بهتری برای کاربرانی ارائه خواهد کرد که از طریق گوشی موبایل وبگردی میکنند.
فیسبوک میخواهد سرویس تبلیغات موبایل مشابه شبکهی اجتماعی توئیتر را راهاندازی کند. این درحالی است که توئیتر هفته گذشته سیستم تازهای از تبلیغات را امتحان کرد که به مدل تبلیغات فیسبوک شبیه است.
این سیستم به اپلیکیشنهای مختلف این امکان را میدهد که تبلیغات فیسبوکی خود را در تلفنهای همراه کاربران نیز به نمایش گذارند.
سایتهای خبری مربوط به حوزه تکنولوژی میگویند محصول تازهی تبلیغاتی فیسبوک قرار است در کنفرانس "اف ۸" این کمپانی که در روز ۳۰ آوریل برگزار میگردد، رونمایی و معرفی شود.
سایتهای اخبار تکنولوژی میگویند امکان تازه تبلیغات این بزرگترین شبکه اجتماعی قرار است چیزی مشابه "مو پاپ" در توئیتر و "اد موب" در گوگل باشد.
این امکان به فیسبوک اجازه میدهد تبلیغات مختلف را برای آن دسته از کاربران که بیشتر از طریق اپلیکیشن فیسبوک و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود وبگردی میکنند، گستردهتر و منظمتر کند.
به گزارش دویچه وله، در عینحال فیسبوک با این امکان تازه میتواند تبلیغات خود را از سطح اپلیکیشنهای خود فراتر ببرد و سود مالی تبلیغات خود را فزونی ببخشد.
کنفرانس "اف ۸" فیسبوک اولین کنفرانس بزرگ فیسبوک بعد از سال ۲۰۱۱ خواهد بود.
قرار است مارک زاکربرگ، رئیس هیاتمدیره فیسبوک در این کنفرانس بزرگ که در سنفرانسیسکو برگزار میشود درباره استراتژیها و برنامهریزی طولانی مدت فیسبوک سخنرانی کند.