به گزارش خبرگزاري موج، مهندس معموري، مدير نرم افزار سازمان فناوري و اطلاعات و ارتباطات، در اولين نشست خبري پرداخت هاي نوين الكترونيكي شهرداري تهران ، با بيان اين مطلب افزود:با وجود بيش از 3 ميليون خودرو در تهران و 13 ميليون عوارض ملك مشتريان در هر مراجعه پرداخت عوراض به شهرداري ، در نظر گرفته شد با همكاري بانك سامان و راه اندازي يك سيستم الكترونيك جامع و نصب پوزهاي خدماتي كمك شاياني در كاهش صرف هزينه و وقت مشتريان حاصل شود.
معمودي همچنين افزود: با وجود مشكلات موجود بر سر راه پرداخت عوارض مشتريان همچون عدم وجود پول نقد يا دسترسي نداشتن سريع به شعبات بانك ملي و صرف بيش از 30 ساعت وقت در هر پرداخت و چاپ انبوهي از فيشهاي شهرداري ، با نصب پوزهاي مورد نظر شخص قادر خواهد شد تا با صرف كمتر از يك دقيقه برداشت از حساب شخصي خود و انتقال به حساب شهرداري و استفاده از تلفنبانك يا دستگاههاي ATM از مراجعات حضوري كاسته خواهدشد و اين سازمان در تلاش است تا از مراجعات به سازمانهاي شهرداري هم كاسته شود كه اين كار از طريق سياستهاي اينترنتي و دريافت فيش پرداختها صورت مي گيرد .
سازمان فناوري و اطلاعات و ارتباطات در پايان خاطر نشان ساخت :در شروع كار بانك سامان از 8 ماه گذشته به صورت آزمايشي شروع به فعاليت كرده است و اولين نوع پرداخت توسط اين سيستم در سه منطقه تهران قابليت ارايه خدمات به مشتريان است .