ایتنا- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر تعامل با وزارت ارتباطات، شورای عالی فضای مجازی و شرکتهای فعال در حوزه ICT تاکید کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، ابراهیمی اظهار کرد: موظفیم در راستای افزایش سود سهامداران و کیفیت خدمات به مشترکان، با عوامل موثر بیرون از سازمان تعامل لازم را داشته باشیم.
وی افزود: رفتار و تعامل با وزارت ارتباطات، شرکتهای فعال در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از اپراتورهای ثابت، سیار و دیتا و PAPها، باید شفاف، روشن و محترمانه باشد. مخابرات با توجه به همه این موارد، فعالیتهای خود را هماهنگ میکند؛ البته هماهنگی دقیقا در چارچوب مقررات و شرح وظایف هر بخش خواهد بود.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور در کشور به PAPها و سایر اپراتورها به عنوان رقیب نگاه نمیکند. ما بر اساس یک برنامه مدون و با تعامل با آنها، امکانات خاص خود را در اختیارشان می گذاریم.
فایده این تعاملات برای من کاربر چیه؟ من یه ماه از اینترنت مخابرات استفاده کردم دود از کله ام بلند شد از بس حجم اینترنتم سریع تموم میشد. منی که همیشه 1.5 تا 2 گیگ برای مصرف یک ماهم کافی بود سه بار تو این یک ماه حجم اینترنتم تموم شد. یعنی 15 گیگ! در حالی که هیچ کار جدیدی نمیکردم و حتی وقتی دیدم حجم اینترنتم اینقدر سریع و عجیب از دست میره عکس ها رو هم بلوک کردم تا به این ترتیب برگردم به اینترنت 20 سال قبل که فقط تکست بود. البته بعدا فهمیدم که فقط من نیستم که این مشکل رو با اینترنت مخابرات دارم. این تعاملات به اصطلاح شفافتون چه مفهومی میتونه داشته باشه وقتی چنین سرقت پهنای باند عظیمی در جریانه؟