ایتنا - مدیرعامل این شبکه اجتماعی بزرگ توضیح داد که روزانه بیش از 70 میلیون عکس و تصویر ویدیویی روی Instagram منتشر میشود.
شبکه اجتماعی Instagram هماکنون در طول هر ماه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که این رقم رشد ۵۰ درصدی تعداد مشترکان آن نسبت به ۹ ماه قبل را نشان میدهد و باعث میشود تا Instagram از توئیتر هم محبوبتر باشد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اسافگِیت، "دِبرا ویلیامسون"(Debra Williamson) مدیر تحقیقات مرکز eMarketer در این خصوص گفت: « Instagram با داشتن ماهانه ۳۰۰ میلیون کاربر فعال به فضای بسیار محبوب برای شرکتهای تبلیغاتی تبدیل شده است و بهخصوص این روزها دیده میشود که مراکز تبلیغات برندهای معتبر بخش اعظم فعالیتهای خود را به این شبکه اجتماعی معطوف کردهاند.»
شبکه اجتماعی Instagram که از زیرمجموعههای فیسبوک محسوب میشود، تلاش فراوان کرده است تا هرزنامهها، صفحات جعلی و حسابهای کاربری غیرواقعی را حذف کند و در مقابل حسابهای کاربری مربوط به افراد معروف، برندهای معتبر و ورزشکاران صاحبنام را تشخیص دهد.
"کوین سیستروم"(Kevin Systrom) مدیرعامل شرکت Instagram در این خصوص گفت: «در حالی که این شبکه اجتماعی روزبهروز بهتر میشود، ما بر این مسئله تمرکز ویژه داریم تا کاربران بتوانند تصاویر مورد نظر خود را آسانتر جستوجو کنند و حتی اگر این تصاویر از جناب دوستان و اطرافیان به اشتراک گذاشته نشده است، امکان جستوجوی آسان و دسترسی به آنها وجود داشته باشد.»
مدیرعامل این شبکه اجتماعی بزرگ توضیح داد که روزانه بیش از ۷۰ میلیون عکس و تصویر ویدیویی روی Instagram منتشر میشود.
فیسبوک به عنوان شرکت مادر Instagram هماکنون ۱.۳ میلیارد مشترک فعال در سراسر جهان دارد و بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان محسوب میشود.
این پلتفورم ۶۶ درصد از کاربران آمریکایی که ماهانه به فیسبوک سر میزنند را به صورت روزانه به سمت خود میکشاند و به گفته مرکز تحقیقاتی UBS از این نظر هم رکورد جهانی ثبت کرده است.
شبکه اجتماعی Instagram در هر روز ۴۳ درصد از کاربران ماهانه خود را در اختیار میگیرد و توئیتر در رتبه سوم این لیست روانه ۴۰ درصد از کاربران ماهانه خود را جذب میکند.