۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹

تصویر 3محصول جدید فناوری

گوشی hTC و نمایشگرهای خمیده و 3بعدی
ایتنا- با شروع سال جدید میلادی، کمپانی‌ها بهمعرفی محصولات جدید خود می‌پردازند.
تصویر 3محصول جدید فناوری


کمپانی‌های فناوری در بزرگترین نمایشگاه محصولات دیجیتال در امریکا به عرضه محصولات متفاوتی پرداخته‌اند تا بتوانند با رقبای خود به مبارزه بپردازند.


به گزارش ایتنا از مهر، در سال های اخیر، توجه ویژه‌ای به محصولات فناوری از جمله گجت‌های هوشمند، لپ‌تاپ، اسمارت فون، مانیتور و تلویزیون‌ها شده است.

کمپانی های مختلف نیز برای جلب توجه مخاطبان به عرضه و تولید محصولات متفاوت و منحصر به فرد روی آورده‌اند که از میان آنها می‌توان به شرکت‌های HTC و HP اشاره کرد.

اسمارت فون هوشمند hTC
کمپانی hTC از محصول جدیدی با عنوان hTC Desire 310 رونمایی کرده تا بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را در نمایشگاه لاس وگاس امریکا به خود جلب کند.

از مشخصات این محصول می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۴.۵ اینچی، رزولوشن ۴۸۰*۸۵۴ ، پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ GHz , اندروید ۴.۴ کیت کت، microSD ، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، رم ۱، گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگا بایتی با قابلیت ارتقاء تا ۳۳ گیگا بایت اشاره کرد.



نمایشگر واقعی و متفاوت از اچ پی
این نمایشگر منحصر به فرد بیشتر شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است که با زدن یک عینک به چشم تکمیل می‌شود.

در این صفحه نمایش تصاویر از حالت عادی و معمولی خود خارج می‌شوند و حالت سه بعدی پیدا می‌کنند که می‌تواند در آموزش دروس یا مطالعات محققان کاربردهای شگرفی داشته باشند.
با عرضه این نمایشگر، تحول عظیمی در عرصه مانیتورها به وقوع خواهد پیوست.



این محصول HP Zvr نام داشته و برای استفاده از آن بایستی عینک سه بعدی به چشم زده شود و قلم مخصوصی را نیز در دست داشته باشید و علاوه بر آن، این مانیتور حرکات سر کاربر را تحت کنترل داشته و فاصله مناسب را تنظیم می‌کند.
این مانیتور مجهز به صفحه نمایش ۲۳.۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است.

نمایشگر های خمیده HP Pavilion 27c + EliteDisplay S270c
اچ‌پی تبدیل به یکی از فعال ترین کمپانی هایی شده که در روزهای اخیر از محصولات متفاوتی رونمایی کرده که هر یک دارای جذابیت های بخصوصی هستند.

برای مثال HP Zvr نمایشگری سه بعدی و HP Pavilion 27c و EliteDisplay S270c نمایشگرهایی خمیده و منحصر به فرد هستند.
هر دوی این نمایشگرها دارای صفحات منحنی و مجهز به صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن 1920×1080 پیکسلی هستند و استاندارد صفحه نمایش اچ پی در صفحات این نمایشگرها تا چندین برابر افزایش پیدا کرده تا کیفیت تصویر نیز ارتقاء قابل توجهی پیدا کند.

کد مطلب: 34009
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام