۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸

۷۰ درصد ابزارهای CRM در سازمان با مشکل مواجه می‌شوند

ایتنا - بخشی از ۷۰ درصد اختلالات مربوط به این ابزارها در شرایطی صورت می‌گیرد که هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده‌اند.
۷۰ درصد ابزارهای CRM در سازمان با مشکل مواجه می‌شوند


مرکز Butler Group در گزارش جدید خود اعلام کرد که استقرار ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمان‌های مختلف در ۷۰ درصد موارد با شکست مواجه می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، "مایکل کریگسمن"(Michael Krigsman) از تحلیلگران این مرکز در این زمینه توضیح داد که از سال ۲۰۰۹ به بعد بخش اعظم استقرار ابزارهای CRM در سازمان‌ها با اختلال و مشکل مواجه شده است.

این مرکز در بررسی خود دریافته است که نزدیک به ۷۰ درصد سازمان‌های جهان از پلتفورم‌های اتوماسیون بازاریابی استفاده می‌کنند یا قصد بهره‌مندی از آنها را دارند.

در این مطالعه ۱۹۹ مورد از بهترین سازمان‌های جهان که نام آنها در لیست Fortune 500 موجود است شرکت کردند و در پایان مشخص شد ابزارهای CRM در سیستم داخلی آنها در ۷۰ درصد موارد با اختلال مواجه شده است.

 

این مطالعه روی بیش از ۲ هزار نفر از کارمندان سازمان‌های مذکور انجام شد و تنها ۳.۶ درصد از آنها اظهار داشتند سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای خرید ابزارهای CRM برای آنها بازده مالی داشته است.

بررسی حاضر نشان داده است سرمایه‌گذاری برای استقرار کامل ابزارهای CRM در سازمان حدود ۳.۵ سال به طول می‌انجامد و بخشی از ۷۰ درصد اختلالات مربوط به این ابزارها در شرایطی صورت می‌گیرد که هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده‌اند.
کد مطلب: 34354
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ