۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲

رشد ۱۳.۳ درصدی بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM در سال ۲۰۱۴

ایتنا - 47 درصد درآمد بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM در سال 2014 از فروش نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) به دست آمد.
رشد ۱۳.۳ درصدی بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM در سال ۲۰۱۴


مرکز تحقیقاتی گارتنر در آخرین گزارش خود اعلام کرد بازار جهانی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) طی سال ۲۰۱۴ میلادی رشد ۱۳.۳ درصدی را نسبت به سال قبل از آن تجربه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فوربز، در سال ۲۰۱۳ میلادی ارزش بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM حدود ۲۰.۴ میلیارد دلار محاسبه شده بود که این رقم در سال گذشته به ۲۳.۲ میلیارد دلار رسید.

گارتنر در گزارش خود توضیح داد ۴۷ درصد درآمد بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM در سال ۲۰۱۴ از فروش نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) به دست آمد.

شرکت Salesforce در این دوره زمانی توانست به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم افزارهای CRM برگزیده شود و در مجموع ۱۸.۴ درصد از این بازار را از آن خود کند.

 

گارتنر همچنین گفت که ۱۰ شرکت برتر تولیدکننده نرم‌افزارهای CRM موفق شدند ۶۰ درصد از درآمد این بازار در سال ۲۰۱۴ میلادی را به خود اختصاص دهند که این رقم معادل ۱۴ میلیارد دلار بود. در سال ۲۰۱۳ این شرکت‌ها ۱۴ درصد بازار را در اختیار داشتند.

شرکت Salesforce در این دوره ۱۲ ماهه توانست ۱۸.۶ درصد از بازار جهانی را تصاحب کند و مجموع درآمدهای خود را نسبت به سال قبل از آن ۲۸.۲ درصد افزایش دهد.

شرکت SAP در رتبه دوم این لیست قرار گرفت و صاحب ۱۲.۱ درصد بازار شد و اوراکل با در اختیار گرفتن ۹.۲ درصد بازار، رتبه سوم را به دست آورد.
 
کد مطلب: 36229
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ