ایتنا- مایکروسافت بازاریابی موفق تبلت سرفیس پرو توفیقی نداشته است.
مایکروسافت که در بازاریابی موفق تبلت سرفیس پرو توفیقی نداشته از یک سو ۱۰۰ دلار تخفیف برای سرفیس پرو ۳ در نظر گرفته و از یک سو به دنبال عرضه مدل جدید این تبلت است.
به گزارش ایتنا از فارس، در حالی که برخی تحلیل گران در مورد موفقیت این تبلتها و مزیت اقتصادی سرمایه گذاری گسترده مایکروسافت در این زمینه اظهار تردید میکنند، این شرکت هنوز قصد ندارد شکست خود در بازار یاد شده را بپذیرد و در تلاش برای کسب سهم گستردهتری از بازار تبلت است.
مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ تبلت سرفیس پرو ۳ را عرضه کرد که در حد انتظار موفق نبود.
حال باید منتظر ماند و دید آیا سرفیس پرو ۴ میتواند به موفقیت برسد یا خیر.
افزایش RAM و دقت نمایشگر صفحه به ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وعرضه دو مدل از این تبلت در قالبهای ۱۴ و ۸ اینچی برای جلب نظر مشتریان از جمله تحولات تبلت یاد شده است.
هنوز زمان دقیق عرضه تبلت یاد شده مشخص نشده است.
در حالی که گفته میشد ممکن است سرفیس پرو ۴ در اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه شود، حال گفته میشود که به احتمال زیاد این تبلت در سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقمندان خواهد بود.