کمپین گسترده اپل برای نمایش قدرت آیفون 6 در عکاسی شروع شد
ایتنا- سامسونگ در رونمایی از گوشی جدید خود مقایسه مستقیمی بین اس6 و آیفون 6 انجام داد.
سامسونگ در کنفرانس رونمایی از گلکسی اس 6 روی قدرت عکاسی در پرچمدارِ جدیدِ خود تمرکز کرد و حتی مقایسه مستقیمی بین اس 6 و آیفون 6 انجام داد.
اپل بلافاصله واکنش نشان داد و نه تنها در وبسایت اصلی خود تصاویر خیرهکننده گرفته شده با آیفون 6 را به نمایش گذاشت بلکه تبلیغات محیطی و درون رسانهای خود را نیز آغاز کرد.
ظاهرا اپل کاملا آماده مقابله با پرچمدار امسال سامسونگ بوده و بالافاصله پس از رونمایی از گلکسی اس 6 تبلیغات گستردهای را آغاز کرد.
کمپین تبلیغاتی اپل برای آیفون 6 با شعار "Shot on iPhone 6" اجرا میشود و در آن تصاویرِ خیرهکنندهای که با آیفون 6 گرفته شده به نمایش گذاشته میشود.
اپل این کمپین تبلیغاتی را در 70 شهر از 24 کشور به صورت همزمان اجرا کرده است.
این کمپین در مجلات معتبر دنیا، بیلبوردها، روزنامهها، پوسترها و غیره اجرا میشود.
گستردگی کمپین آیفون 6 به خوبی نشان میدهد که اپل از قبل آمادگی کامل برای مقابلهی تبلیغاتی با پرچمدار سامسونگ را داشته است.
از جمله کشورهایی که کمپین اپل در آنها اجرا میشود میتوان به امریکا، کانادا، بریتانیا، تایلند، مالزی، ژاپن و امارات اشاره کرد.
برخی از این تبلیغات در توییتر نیز در حال پخش شدن هستند.