ایتنا - Community Cloud به سازمانها امکان میدهد از طریق یک پلتفرم یکپارچه بتوانند برند خود را گسترش دهند.
شرکت Salesforce از نسخه جدید پلتفرم ابری خود موسوم به Community Cloud رونمایی کرد و توضیح داد که این محصول به سازمانها کمک میکند ارتباطات بهتری در سیستم داخلی خود برقرار کنند، با سهامداران در تماس باشند و بهتر بتوانند مشتریان خود را تحت پوشش قرار دهند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پروگرمِبلوب، Community Cloud به سازمانها امکان میدهد از طریق یک پلتفرم یکپارچه بتوانند برند خود را گسترش دهند، با انجمنهای وابسته به صورت مستمر ارتباط آنلاین داشته باشند و به صورت کاربردیتر در دنیای اینترنت و شبکههای اجتماعی حضور یابند.
نسخه جدید این پلتفرم ابری قابلیتی را با نام Targeted Recommendations در اختیار گرفته است که ضمن تحلیل دادهها، به سازمان کمک میکند محتوای مرتبط با فعالیت خود از جمله مطالب وبلاگی و پستهای منتشر شده روی شبکههای اجتماعی را به آسانی پیدا کند.
قابلیت دیگر این محصول Lightning Community Builder نام دارد که یک راهکار کاربردی برای کاربران سازمانی غیرفنی محسوب میشود و به آنها امکان میدهد انجمنهای کاربردی و ابزارهای مرتبط را به راحتی مدیریت کنند.
دیگر قابلیت جدید در این محصول Files Connect نام دارد که به اعضای مجموعه امکان میدهد تمامی قابلیتهای سیستم ابری Drive گوگل را در اختیار بگیرند و بتوانند محتوای مورد نظر خود را روی آن ذخیره کنند.
پلتفرم یکپارچه Community Cloud مبتنی بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت Salesforce ساخته شده است و با انواع ابزارهای کاربردی تولید شده توسط شرکتهای توسعهدهنده نرمافزار سازگاری پیدا میکند.