ایتنا- پرتال حساب کاربری «همراه من» به نشانی my.mci.ir پس از گذراندن تستهای لازم جهت برطرف شدن ایرادات احتمالی، به صورت رسمی راهاندازی شد.
اپراتور همراه اول سرویس حساب کاربری « همراه من» را ویژه مشترکان سیمکارتهای اعتباری و دائمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش ایتنا از مهر، برای تسهیل دسترسی مشترکین به سرویسهای اپراتور اول، تمامی مشترکین اعتباری و دائمی این اپراتور، با سرویس «همراه من» میتوانند وارد حساب شخصی خود شده و به صورت اینترنتی از خدمات آن بهرهمند شوند.
پرتال حساب کاربری «همراه من» به نشانی my.mci.ir که پیش از این مدتی به صورت آزمایشی فعالیت میکرد، پس از گذراندن تستهای لازم جهت برطرف شدن ایرادات احتمالی، به صورت رسمی راهاندازی شد.
این حساب کاربری خدمتی جدید از همراه اول است که در آن سعی شده تا جای ممکن، دسترسی مشترکین به سرویسهای این اپراتور از طریق اینترنت آسانتر شود.
در این سرویس مشترکین با ورود به حساب کاربری، میتوانند از خدماتی چون امکان مشاهده و پرداخت صورت حسابهای میان دوره و پایان دوره، خرید و امکان مشاهده گزارش مصرف بستههای اینترنت، استفاده از خدمات اصلی مانند خرید اعتبار، انتقال اعتبار، فعالسازی آوای انتظار، دریافت ریز مکالمات، فعالسازی سرویس MMS ، فعالسازی انواع طرحهای تشویقی و مناسبتی مانند بستههای تخفیفی مکالمه و پیامک فارسی، هدیه شتاب در پرداخت، هدیه روز تولد و سرویس همراهان اول بهرهمند شوند.
همراه اول اعلام کرده از طریق این سرویس سعی شده است تا خدمات و سرویسهای پرمخاطب ارائه شود؛ به گونهای که مشترکین با یکبار ورود به حساب کاربری بتوانند تمام سرویسهای فعال خود را مدیریت و یا اقدام به فعالسازی سرویسهای جدید کنند.
بر اساس این گزارش، برای سهولت ورود مشترکین به حساب کاربری، سامانه OTP یا «رمز عبور یکبار مصرف» پیشبینی شده است که با این سامانه، مشترکین بدون مراجعه حضوری به دفاتر و یا مراکز تلفن ثابت میتوانند فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در صفحه ورود، درخواست دریافت رمز عبور داده و در کمترین زمان ممکن، رمز ورود را از طریق پیامک دریافت کنند و سپس با ورود به حساب کاربری خود از این سرویس استفاده کنند.