ایتنا - مدیرعامل سایبرتک این لوح را به کارکنان، استادان، دانشپذیران و همه مشتریان سایبرتک تقدیم کرد.
سایبرتک لوح تقدیر همایش ملی کیفیت گرفت
سايت خبری ايتنا , 5 مرداد 1394 ساعت 19:10
ایتنا - مدیرعامل سایبرتک این لوح را به کارکنان، استادان، دانشپذیران و همه مشتریان سایبرتک تقدیم کرد.
امروزه کیفیت مهمترین جزء زندگی است.
کیفیت در صنعت و خدمات امری ضروری برای ادامهی حیات و بقای سازمان بوده و نقش مهمی در ایمنی و سلامت مشتری ایفا میکند.
کیفیت وارد زندگی شخصی نیز شده و در سنجش سلامت جامعه و مردم استفاده از شاخص کیفیت زندگی امری رایج شده است.
به گزارش ایتنا همایش ملی کیفیت با رویکرد استانداردسازی نوین و با تاکید بر حمایت از حقوق مصرفکننده یکشنبه ۴ مرداد ۹۴ با حضور بیش از ۳۰۰ کارشناس و محقق، استادان دانشگاه و همچینین مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران رییس فراکسیون استاندارد و کیفیت مجلس شورای اسلامی و نایب رییس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
در این همایش به اثرات کیفیت در زندگی، مشتریمداری نهادهای مختلف، کیفیت در صنعت، کیفیت در خدمات و دیگر عوامل موثر در بهبود کیفیت و مشتریمداری پرداخته شد.
کد مطلب: 37309
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37309/سایبرتک-لوح-تقدیر-همایش-ملی-کیفیت-گرفت