ایتنا - مدیرعامل سایبرتک این لوح را به کارکنان، استادان، دانشپذیران و همه مشتریان سایبرتک تقدیم کرد.
امروزه کیفیت مهمترین جزء زندگی است. کیفیت در صنعت و خدمات امری ضروری برای ادامهی حیات و بقای سازمان بوده و نقش مهمی در ایمنی و سلامت مشتری ایفا میکند. کیفیت وارد زندگی شخصی نیز شده و در سنجش سلامت جامعه و مردم استفاده از شاخص کیفیت زندگی امری رایج شده است.
به گزارش ایتنا همایش ملی کیفیت با رویکرد استانداردسازی نوین و با تاکید بر حمایت از حقوق مصرفکننده یکشنبه ۴ مرداد ۹۴ با حضور بیش از ۳۰۰ کارشناس و محقق، استادان دانشگاه و همچینین مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران رییس فراکسیون استاندارد و کیفیت مجلس شورای اسلامی و نایب رییس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
در این همایش به اثرات کیفیت در زندگی، مشتریمداری نهادهای مختلف، کیفیت در صنعت، کیفیت در خدمات و دیگر عوامل موثر در بهبود کیفیت و مشتریمداری پرداخته شد.
در پایان آموزشگاه مهندسی سایبرتک موفق به دریافت نشان کیفیت از این همایش شد و دکتر هوشنگ کاظمی مدیرعامل سایبرتک آن را به کارکنان، استادان، دانشپذیران و همه مشتریان سایبرتک تقدیم کرد و تبریکی ویژه گفت.