ایتنا - اپل همکاریهایی را با 40 مرکز نرمافزاری آغاز کرده است تا بتواند حضور پررنگتری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.
طرح مخفیانه اپل برای ورود iPad به بازار سازمانی
25 مرداد 1394 ساعت 11:44
ایتنا - اپل همکاریهایی را با 40 مرکز نرمافزاری آغاز کرده است تا بتواند حضور پررنگتری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.
شرکت اپل به دنبال آن است تا بتواند فروش iPad را در بازار جهانی افزایش دهد و به همین خاطر سرمایهگذاریهای گسترده انجام داده است تا از این طریق بتواند سهم بیشتری از بازار محصولات سازمانی را به دست آورد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، روزنامه وال استریت ژورنال در آخرین شماره خود اعلام کرد که اپل هماکنون همکاریهای گستردهای را با بیش از ۴۰ مرکز توسعه دهنده نرمافزارهای سازمانی آغاز کرده است تا از این طریق بتواند حضور پررنگتری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.
هنوز نام این ۴۰ مرکز توسعه ابزارهای سازمانی اعلام نشده است و طرح اپل برای سرمایهگذاری در این حوزه در سیستم داخلی این شرکت با عنوان «برنامه شرکای موبایلی» شناخته میشود.
منابع آگاه اعلام کردند در لیست شرکتهایی که در این زمینه با اپل وارد همکاری شدند نام مراکزی چون شرکت حسابداری Xero، شرکت ثبت دیجیتالی مالی Revel Systems و شرکت نرمافزارهای سازمانی ServiceMax به چشم میخورد.
کد مطلب: 37631
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37631/طرح-مخفیانه-اپل-ورود-ipad-بازار-سازمانی