۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴

طرح مخفیانه اپل برای ورود iPad به بازار سازمانی

ایتنا - اپل همکاری‌هایی را با 40 مرکز نرم‌افزاری آغاز کرده است تا بتواند حضور پررنگ‌تری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.
طرح مخفیانه اپل برای ورود iPad به بازار سازمانی


شرکت اپل به دنبال آن است تا بتواند فروش iPad را در بازار جهانی افزایش دهد و به همین خاطر سرمایه‌گذاری‌های گسترده انجام داده است تا از این طریق بتواند سهم بیشتری از بازار محصولات سازمانی را به دست آورد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، روزنامه وال استریت ژورنال در آخرین شماره خود اعلام کرد که اپل هم‌اکنون همکاری‌های گسترده‌ای را با بیش از ۴۰ مرکز توسعه دهنده نرم‌افزارهای سازمانی آغاز کرده است تا از این طریق بتواند حضور پررنگ‌تری در بازار محصولات سازمانی داشته باشد.

هنوز نام این ۴۰ مرکز توسعه ابزارهای سازمانی اعلام نشده است و طرح اپل برای سرمایه‌گذاری در این حوزه در سیستم داخلی این شرکت با عنوان «برنامه شرکای موبایلی» شناخته می‌شود.

منابع آگاه اعلام کردند در لیست شرکت‌هایی که در این زمینه با اپل وارد همکاری شدند نام مراکزی چون شرکت حسابداری Xero، شرکت ثبت دیجیتالی مالی Revel Systems و شرکت نرم‌افزارهای سازمانی ServiceMax به چشم می‌خورد.

 

طرح جدید اپل همچنان به صورت کاملا امنیتی و مخفیانه دنبال می‌شود. اما سخنگوی این شرکت به روزنامه وال استریت ژورنال توضیح داد که شرکت‌های مذکور برای توسعه ابزارهای کاربردی متناسب با iOS در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در این زمینه هیچ طرح مخفیانه‌ای وجود ندارد.

روز گذشته نیز مرکز Good Technology در گزارشی مجزا اعلام کرد که iPad در حال از دست دادن سهم خود در بازار جهانی محصولات سازمانی است و این مسئله اپل را بسیار نگران کرده است. در فصل دوم سال جاری میلادی این دستگاه ۶۴ درصد بازار جهانی تبلت‌ها را در دست داشت که این رقم برای فصل نخست ۸۱ درصد گزارش شده بود.
 
کد مطلب: 37631
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ