ایتنا - مشترکین همراه اول می توانند از این پس، هرآنچه را که با شماره گیری #۱۱۱* و یا ارسال پیامک به ۱۱۱ دریافت می کردند، با استفاده از سامانه های جدید بیابند.
سامانه #۱۱۱* و سامانه پیامکی ۱۱۱ که از سال ۹۱ تاکنون، به عنوان سامانههای جامع دسترسی به سرویسهای همراه اول در اختیار مشترکین قرار گرفته بود، از اواسط مهر ماه تغییر می کند.
به گزارش ایتنا اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سامانه#۱۱۱* و سامانه پیامکی ۱۱۱ که به عنوان سامانههای جامع دسترسی به سرویسهای همراه اول در اختیار مشترکین قرار گرفته بود و کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانستند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانههای جامع، به کلیه خدمات و طرح های همراه اول دسترسی یابند؛ بنا به درخواست دولت تدبیر و امید، به سامانه ارتباط مردم و دولت تبدیل میشود.
به این ترتیب همراه اول این سامانهها را به دولت واگذار کرده و از اواسط مهرماه سامانههای جدید شامل کد دستوری #۱۰* و سامانه ارسال پیامک به سرشماره ۱۰ را برای دسترسی به سرویسها و خدمات، در اختیار مشترکین قرار میدهد. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند از این پس، هرآنچه را که با شماره گیری #۱۱۱* و یا ارسال پیامک به ۱۱۱ دریافت می کردند، با استفاده از سامانه های جدید بیابند.
قابل ذکر است سامانه های #۱۱۱* و ارسال پیامک به سرشماره۱۱۱ برای مدت کوتاهی همچنان به عنوان یک درگاه دسترسی به سرویس های متنوع همراه اول و پشتیبانی از سامانه های جدید در دسترس خواهند بود تا مشترکینی که ممکن است از این واگذاری باخبر نشده باشند و یا بنا بر روال قبل، از سامانه های قبلی استفاده می کنند، دچار مشکل نشوند.