ایتنا - هدف این برنامه تبلیغاتی این است که به کاربران یادآوری کنند که برای زندگی کردن، چیزی بیش از تبلت، گوشی هوشمند و کنسولهای بازی هم وجود دارد!
اتحاد شرکتهای بزرگ برای نجات کامپیوترهای شخصی
26 مهر 1394 ساعت 11:44
ایتنا - هدف این برنامه تبلیغاتی این است که به کاربران یادآوری کنند که برای زندگی کردن، چیزی بیش از تبلت، گوشی هوشمند و کنسولهای بازی هم وجود دارد!
شرکتهای بزرگ فعال در بازار PCها، برای نجات این کامپیوترها هصدا شدند.
این شرکتها عبارتند از اینتل، مایکروسافت، اچپی، دل، و لنوو
به گزارش ایتنا از رایورز از اینکوایرر، این شرکتها تصمیم گرفتهاند یک کمپین بزرگ تبلیغاتی راهاندازی کنند. هدف این برنامه تبلیغاتی این است که به کاربران یادآوری کنند که برای زندگی کردن، چیزی بیش از تبلت، گوشی هوشمند و کنسولهای بازی هم وجود دارد!
مقصود و اشاره صریح این برنامه تبلیغاتی، "کامپیوتر شخصی" است که بیشتر ما با آن بزرگ شدهایم، اما بنظر میرسد قدر و ارج خود را از دست داده است. اکنون این کمپین تبلیغاتی شاید تواند با یادآوری گذشته، اعتبار گذشته آن را بازگرداند.
کد مطلب: 38719
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38719/اتحاد-شرکت-های-بزرگ-نجات-کامپیوترهای-شخصی