ایتنا - هدف این برنامه تبلیغاتی این است که به کاربران یادآوری کنند که برای زندگی کردن، چیزی بیش از تبلت، گوشی هوشمند و کنسولهای بازی هم وجود دارد!
شرکتهای بزرگ فعال در بازار PCها، برای نجات این کامپیوترها هصدا شدند. این شرکتها عبارتند از اینتل، مایکروسافت، اچپی، دل، و لنوو
به گزارش ایتنا از رایورز از اینکوایرر، این شرکتها تصمیم گرفتهاند یک کمپین بزرگ تبلیغاتی راهاندازی کنند. هدف این برنامه تبلیغاتی این است که به کاربران یادآوری کنند که برای زندگی کردن، چیزی بیش از تبلت، گوشی هوشمند و کنسولهای بازی هم وجود دارد!
مقصود و اشاره صریح این برنامه تبلیغاتی، "کامپیوتر شخصی" است که بیشتر ما با آن بزرگ شدهایم، اما بنظر میرسد قدر و ارج خود را از دست داده است. اکنون این کمپین تبلیغاتی شاید تواند با یادآوری گذشته، اعتبار گذشته آن را بازگرداند.
به عنوان بخشی از این کمپین، یک سایت اینترنتی با نام "PC does what" (به معنی: PC چه میکند؟) راهاندازی میشود. البته در اینجا، فقط کامپیوتر رومیزی نیست که موضوع تبلیغات خواهد بود، بلکه معرفی آن به همراه تواناییهای منحصر بفردش نیز بخشی از کمپین خواهد بود. تواناییهایی که برخی موجب شگفتی کاربران شده بود.
این کمپین شامل مجموعهای از آگهیها خواهد بود که هریک، گوشهای کاربرد کامپیوترهای شخصی را در وضعیتهای مختلف و بصورت تبلیغاتی نشان میدهد.
این برنامه به زودی آغاز میشود و همزمان با آن، سایت اختصاصی آن نیز فعالیت خود را شروع خواهد کرد.