تصاحب بازار منطقهای، راهکار فرار از افول بازار کامپیوتر
ایتنا- شرکت ایسوس تمرکز خود را بر روی بازار فروش کامپیوترهای خانگی در شرق آسیا قرار داده است تا بتواند به توفیق بیشتری در این بازار رو به افول دست پیدا کند.
شرکت ایسوس تمرکز خود را بر روی بازار فروش کامپیوترهای خانگی در شرق آسیا قرار داده است تا بتواند به توفیق بیشتری در این بازار رو به افول دست پیدا کند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبر تحلیلی engadget، بنا بر گزارشهای مطبوعات ژاپنی، کمپانی ایسوس در تلاش است تا در سال ۲۰۱۶ میلادی سهم خود را در بازار فروش لپتاپ در کشورهای جنوب شرق آسیا افزایش داده و به ۳۰ درصد برساند. به این ترتیب این کمپانی برای رسیدن به این نتیجه باید تعداد لپتاپهای ارسالی خود به آسیا و اقیانوسیه را به ۲.۵ میلیون عدد افزایش دهد.
این شرکت همواره در تلاش است تا نفوذ خود را در کانالهای خردهفروشی کشورهای جنوب شرق آسیا، بهویژه در اندونزی، افزایش دهد. به این ترتیب این کمپانی تایوانی قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶، ۴۰ درصد از بازار لپتاپ این کشور (اندونزی) را در دست بگیرد.
کمپانی ایسوس در سال جاری میلادی در حدود یک میلیون نوتبوک به اندونزی ارسال خواهد کرد و در عین حال قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد لپتاپهای برند خود در این کشور را ۱.۳ میلیون عدد برساند. بر اساس گزارشها، این کمپانی با در اختیار داشتن ۳۶ الی ۳۷ درصد از بازار اندونزی در نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۵ اصلیترین فروشنده لپتاپ این کشور بهحساب میآمد.
علاوه بر این، کمپانی ایسوس تک با فروش دو میلیون نوتبوک در سال میلادی جاری و در اختیار داشتن ۲۵ درصد از کل بازارهای نوتبوک جنوب شرق آسیا بهعنوان بزرگترین فروشنده نوتبوک در این منطقه شناسایی شد.