ایتنا- مدیرعامل مخابرات: ما به طور مرتب روند حل خرابی را بررسی میکنیم و برای این موضوع جدولهایی نیز طراحی کردهایم.
برخی از مشترکان از طولانی شدن روند حل مشکل خرابی تلفن ثابت گلایه دارند با این وجود مدیرعامل مخابرات استان تهران تاکید دارد در این زمینه امور با سرعت خوبی انجام میشود.
به گزارش ایتنا از ایسنا، بحث تاخیر در حل خرابی تلفن بار اولی نیست که مطرح میشود و پیشتر از سوی مسئولان در این زمینه صحبتهای متعددی مطرح شده و از کاهش زمان انتظار افراد برای حل خرابیها خبر داده شده بود، با این وجود همچنان مشترکان متعددی هستند که نسبت به این مساله گلایه دارند.
علیرضا صیدی - مدیرعامل مخابرات استان تهران - در پاسخ به این گلایهها گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی را قبول ندارم که رسیدگی به بحث خرابیهای تلفن روند کندی دارد.
از سوی دیگر مناطق ما بهطور مرتب بازرسی میشوند و به شخصه به تازگی از مرکز ۲۰۱۱۷ که مخصوص خرابی تلفن است بازدید داشتهام و اصلا چنین بحثی را قبول ندارم که به طور کلی عملکرد این مرکز دچار مشکل است.
مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین عنوان کرد: حتی گزارشهایی که به من رسیده برعکس این موضوع را گزارش میدهد. خود ما نیز بهطور نمونه از مردم در این زمینه سوالاتی داشتهایم و برهمین اساس میتوان اعلام کنیم که این روند خیلی سریع انجام میشود.
صیدی در پاسخ به این سوال که در نهایت چند ساعت زمان صرف حل خرابی میشود، گفت: شاید میانگین انجام این عمل برای تلفن ثابت به چند ساعت در روز برسد، هرچند که ممکن است این رقم در خصوص ADSL کمی متفاوت باشد.
وی در عین حال متذکر شد: نکته دیگر آنکه گاهی افراد تماس گرفته و در خصوص خرابی خط تلفن خود اطلاعرسانی میکند اما هنگامی که ماموران ما به منزل مراجعه میکنند، فرد پاسخگو نبوده و در منزل نیست.
مدیرعامل مخابرات استان تهران در پایان با یادآوری اینکه مراکز حل خرابی بهطور دائم ارزیابی شده و حتی حقوق آنها به نحوه عملکردشان بستگی دارد، اظهار کرد: با این وجود اگر مشترکی در این خصوص با مشکل مواجه بود شمارههای ۲۰۲۰ آماده دریافت انتقادات مردمی بوده و مردم میتوانند مشکلات خود را از طریق آن اعلام کنند.