ثبت رکورد مشاهده روزانه 10میلیارد ویدئو در اسنپ چت
ایتنا- اسنپچت اینروزها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و حتی شبکههای خبری مثل سی.ان.ان و ام.تی.وی نیز حساب کاربری راهاندازی کردهاند.
میزان مشاهده ویدئوهای به اشتراکگذارده شده در برنامه اسنپچت از مرز روزانه ۱۰ میلیارد مورد گذشت. این در حالی است که اسنپچت در اصل برای به اشتراکگذاری عکس طراحی شده است.
به گزارش ایتنا از فارس، کاربران اسنپچت به نحوی فزاینده از آن برای مشاهده انواع ویدئو استفاده میکنند و این رقم ماه به ماه در حال افزایش است.
تنها دو ماه قبل میزان مشاهده روزانه ویدئو در اسنپچت حدود ۸ میلیارد مورد بود. اما این رقم در مقایسه با آوریل سال ۲۰۱۵ دوبرابر شده بود.
حدود یک سوم کاربران اسنپچت برای ارسال مطالب خود از ویدئو و عکسهایی استفاده میکنند که بعد از ۲۴ ساعت از این شبکه اجتماعی حذف میشود. با افزوده شدن انواع لنز و فیلتر علاقه به استفاده از این قابلیتهای چندرسانهای بیش از گذشته افزایش یافته است.
اسنپچت که در ابتدا بیشتر برای خنده و شوخی به کار گرفته میشد امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و حتی شبکههای خبری و تلویزیونی مانند سی.ان.ان و ام.تی.وی نیز حسابهای کاربری خود را در آن راهاندازی کردهاند.