ایتنا - این در حالی است که رقبای اپل یعنی سامسونگ و لنوو بهشدت در حال پیشرفت هستند.
آمار به دست آمده از فروش ساعت هوشمند اپل نشان دهنده این هستند که این فناوری پوشیدنی نسبت به زمان عرضه خود تا به امروز با ۵۵ درصد افت فروش روبرو بودهاند.
به گزارش ایتنا از وبسایت خبری تحلیلی mashable، ساعت هوشمند اپل پیش از عرضه خود به حدی با هجو و هیاهوی رسانهای همراه شده بود که موفقیت آن در سال نخست عرضه غیرقابل تردید به نظر میرسید.
آمار به دست آمده از فروش سهماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی نشان میدهد که شرکت اپل در طول این مدت با افت فروش ۵۵ درصدی روبرو بوده است و این امر در حالی است که رقبای اپل یعنی سامسونگ و لنوو بهشدت در حال پیشرفت هستند.
بر اساس آمار منتشر شده در بازه زمانی مشابه سهماهه شرکت لنوو با ۵۱ درصد رشد و سامسونگ با ۷۵ درصد رشد توانستهاند تا مسیری کاملا متفاوت با اپل را بپیمایند.
با این وجود شرکت اپل با ۴۷ درصد از کل فروش بازار، همچنان بالاترین میزان مالکیت بر روی بازار ساعتهای هوشمند را در اختیار دارد و در رتبههای بعدی سامسونگ با ۱۶ درصد و لنوو با ۹ درصد قرار گرفتهاند.