ایتنا- بر اساس اتوافقنامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت میشود.
شرکت مخابرات استان تهران توافقنامه سطح خدمات اینترنتی ( SLA ) را برای مشترکین خود اجرا کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، صیدی - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران - با اشاره به اجرای توافقنامه سطح خدمات اینترنتی (SLA) برای مشترکان مخابرات گفت: تاکنون در قالب توافقنامه سطح خدمات اینترنتی، به ۲ هزار مشترک بابت اختلال و قطعی اینترنت خسارت پرداخت شده است.
صیدی افزود: برای ارائه خدمات اینترنتی قراردادهایی نوشته میشود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکلهای طلایی، نقرهای یا برنزی دریافت میکند و پس از مشخص شدن میزان قطعی هر یک از این سطوح، شرکت ارائه کننده اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود میشود.
وی خاطر نشان کرد بر اساس این توافقنامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت میشود.