ایتنا - دعوا بر سر توییتر همچنان ادامه دارد و دیزنی نیز وارد ماجرا شده است.
ممکن است بهزودی بهجای توئیتر بگویید: میکی موس!
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، بلومبرگ گزارش داد دیزنی مرد متبحری را با هدف خرید توئیتر به استخدام خود درآورده است.
فعلاً گوگل و سلزفورس در جلوی صف قرار دارند اما بعید نیست با ورود دیزنی ورق برگردد و بازار فروش این شبکه اجتماعی داغتر شود.
سلزفورس از بانک آمریکا برای خرید توئیتر و داستان نقلوانتقال بهره میبرد و مایکروسافت که شایعه شده بود حرکتی مشابه را آغاز کرده است، بلافاصله تکذیبیه فرستاد.
همچنین کمپانیهای معروفی مانند ای.تی.اند.تی، ۲۱ سنچوری فاکس، تایم وارن و کامکست نیز از حضور در این رقابت تجاری خودداری کردهاند.
دیزنی مالک ABC و ESPN است و میتواند در بخش محتوایی از توئیتر استفاده فراوان ببرد.
از پنجشنبه گذشته پخش زنده بازیهای NFL با فیدبک خوبی از سوی کاربران روبرو شده است.
به دلیل انتشار گزارش فصل، توئیتر اوضاع خوبی ندارد و ارزش ۴۰ میلیارد دلاری آن تقریباً نصف شده است و به گفته تحلیلگر بلومبرگ، پائول سو وینی، توئیتر به دیزنی در بخش رسانهای کمک فراوانی خواهد کرد.