ایتنا - فیسبوک بار دیگر برای محبوبیت بیشتر خود از اسنپچت کپیبرداری کرد.
مدیران فیس بوک در تلاش برای افزایش محبوبیت خدمات خود یکی دیگر از قابلیتهای برنامه اسنپچت را از طریق راهاندازی سرویسی موسوم به Messenger Day کپی میکنند.
به گزارش ایتنا از فارس، خدمات یادشده بهطور آزمایشی ابتدا فقط در لهستان ارائه میشود تا کاربران از طریق پیامرسان فیسبوک راحتتر بتوانند اطلاعات و تصاویر مورد نظر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.
اگر چه فیسبوک به صراحت در مورد ویژگیهای خدمات تازه خود اطلاعرسانی نکرده، اما تصاویری که از این خدمات به وب درز کرده نشان میدهد این سرویس به کاربران امکان میدهد از فیلترهای بصری بر روی عکسها و ویدئوهای مورد نظرشان برای جذابتر کردن آنها استفاده کنند. این عکسها و ویدئوها به سبک برنامه اسنپچت بعد از ۲۴ ساعت از دسترس خارج میشوند.
به عنوان مثال کاربران میتوانند عکسی را انتخاب و بر روی آن متن و شکلکهایی را اضافه کنند و سپس آن را برای دیگران ارسال کنند. این کار تقلیدی از اینستگرام و اسنپچت محسوب میشود که از مدتها قبل چنین خدماتی را به کاربران ارائه میکردند.
ظاهرا فیسبوک قصد دارد افزودن فیلترهای گرافیکی به تصاویر را از این طریق ممکن کند تا افراد بتوانند به این شیوه هم احساساتشان را بیان نمایند. هنوز خبری در مورد زمان رسمی رونمایی از این خدمات در دست نیست.