۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷

داستان‌های اینستاگرامی با لشگر ۲۰۰ میلیونی محبوب‌تر از اسنپ چت

ایتنا - در ماه فوریه تنها ۱۵۰ میلیون کاربر از به اشتراک‌گذاری داستانی استفاده می‌کردند.
داستان‌های اینستاگرامی با لشگر ۲۰۰ میلیونی محبوب‌تر از اسنپ چت


روزانه ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام از ویژگی اشتراک‌گذاری داستانی / Instagram Stories استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، این قابلیت که تنها ۸ ماه از عمرش می‌گذرد و مدیران اینستاگرام آن را از «اسنپ‌چت» کپی‌برداری کرده‌اند با اقبال زیادی مواجه شده و تعداد کاربرانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند به ۲۰۰ میلیون رسیده است.

این در حالی است که در ماه فوریه تنها ۱۵۰ میلیون کاربر از به اشتراک‌گذاری داستانی استفاده می‌کردند.

هم‌زمان فیس‌بوک، مالک اینستاگرام ابزار و استیکرهای جدید را برای چسباندن به ویدئوهای لایو برای کاربران عرضه کرده تا به‌عنوان‌مثال استیکرها را روی عکس‌های سلفی چسبانده و روی ویدئوها پین/pin بگذارند. (کپی از اسنپ چت)

همچنین استیکرهای مکانی، ساخته‌شده توسط هنرمندان برای کاربران سکنه شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو ایجادشده تا روی عکسها قرار گیرد.

آگوست ۲۰۱۶ اینستاگرام ویژگی داستانی خود را برای کاربران عرضه کرد که از طریق آن عکس‌ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته‌شده بعد از ۲۴ ساعت ناپدیدشده و از پروفایل کاربر حذف می‌شوند. بعداً قابلیت پخش ویدئویی لایو که یک ساعت بعد از انتشار ناپدید می‌شود به آن اضافه شد.
کد مطلب: 48630
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ