ایتنا - پس از برخورد قاطع بانک مرکزی با روشهای پرداخت از طریق کدهای کوتاه دستوری، روند بازار به سمت اپلیکیشنهای پرداخت مبتنی بر بستر اینترنت است.
پس از برخورد بانک مرکزی با پرداخت از طریق کدهای کوتاه دستوری (USSD) روند صنعت پرداخت به سمت اپلیکیشنهای پرداخت مبتنی بر اینترنت تغییر کرد و رقابت بر سر ارائه اپلیکیشنهای با ویژگیهای جدید برای جذب کاربر هر روز بیشتر میشود.
به گزارش ایتنا از فارس، پس از برخورد قاطع بانک مرکزی با روشهای پرداخت از طریق کدهای کوتاه دستوری (USSD)، روند بازار به سمت اپلیکیشنهای پرداخت مبتنی بر بستر اینترنت است.
در شرایط رقابت شرکتهای PSP در ارائه اپلیکیشنهای پرداخت و جذب کاربر شدید شده و پیشبینی میشود تعداد اپلیکیشنهای جدید بیش از پیش افزایش یابد.
اپلیکیش پرداخت ایوا، رویکرد متفاوتی نسبت به اپلیکیشنهای موجود اتخاذ کرده و تلاش کرده از طریق ارایه ۳ خدمت پرداخت، بازی و تعاملات اجتماعی در کنار هم، مخاطبان دهههای ۷۰ و ۸۰ را جذب کند.
محمد مهدی صادق سازنده این اپلیکیشن درباره رویکرد این برنامه کاربردی توضیح میدهد: با تحقیقات روانشناختی درباره گروه سنی دهههای ۷۰ و ۸۰ به این نتیجه رسیدیم که این افراد نسل سوم و کلیدی پرداخت در کشور هستند و این گروه سنی دوست ندارند وقتی مشغول بازی آنلاین هستند از بازی خارج شوند و پرداخت انجام دهند.
به گفته وی، با امکان تعامل اجتماعی در این اپلیکیشن، فضایی برای گفتوگو ایجاد شده و برای مثال ارائهدهندگان خدمات خیریه میتوانند در تعامل با کاربران گزارش فعالیت خود را اطلاعرسانی کنند.