ایتنا – اسنپچت برچسبهای مربوط به واقعیت افزوده را یک سال پیش عرضه کرد؛ اما امروز اینستاگرام از آن کپی کرده است.
ادامه کپیکاریهای اینستاگرام
27 فروردين 1396 ساعت 16:57
ایتنا – اسنپچت برچسبهای مربوط به واقعیت افزوده را یک سال پیش عرضه کرد؛ اما امروز اینستاگرام از آن کپی کرده است.
تعداد کاربران "اینستاگرام استوریز" به مرز ۲ میلیون نفر رسیده و با وجود کپیکاری برچسبهای واقعیت افزوده، از نرمافزار اسنپچت هم پیشی گرفته است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فورچون، اینستاگرام استوریز یعنی رقیب اسنپچت، روزانه ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و بدین ترتیب از آخرین آمار ۱۶۱ میلیونی اسنپچت هم فراتر رفته است.
گفتنی است اینستاگرام استوریز در ماه اوت گذشته راهاندازی شد و تعداد کل کاربران روزانه آن در ماه اکتبر به یکصد میلیون و در ماه ژانویه به یکصد و پنجاه میلیون نفر رسید و همچنان هم به رشد خود ادامه میدهد.
در این میان، اپلیکیشن اینستاگرام با سرعت هرچه بیشتر به کپیکاری ویژگیهای پیشرفته اسنپچت ادامه میدهد.
شایان ذکر است که درست سال گذشته بود که اسنپچت برچسبهای سه بعدی مربوط به واقعیت افزوده و همچنین متنهایی برای الحاق به اشیاء در ویدیوها را عرضه کرد.
این برچسبها و متنها، روی اشیاء باقی میمانند و به تناسب حرکت آنها، بزرگ یا کوچک میشوند.
امروز نیز اینستاگرام یک کپی از این ویژگی را با نام Pinning برای برچسبها و متن عرضه کرد.
کد مطلب: 48625
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48625/ادامه-کپی-کاری-های-اینستاگرام