ایتنا - بنظر محققین، وظیفه بهبود موفقیت یک کارمند در زمینه کسب وکار با استفاده از چتبات خیلی سادهتر میشود.
چرا یک چت سریع با یک ربات، بسیاری از مشکلات را حل میکند
9 خرداد 1396 ساعت 16:53
ایتنا - بنظر محققین، وظیفه بهبود موفقیت یک کارمند در زمینه کسب وکار با استفاده از چتبات خیلی سادهتر میشود.
در اوج فعالیتهای چتباتها، ما شاهد حضور چتباتهای مشتریمحوری بودیم که کاربرد این فناوری را بیش از پیش مشخص و مبرهن کرد. در اغلب اوقات، این نوع رباتها، راه حلهای رسیدن به حل مسئله بودند.
در حال حاضر، این رباتها به سمتی پیش میروند که در هر گردش کاری هر شرکت و هرگونه تعامل با مشتری میتوانند مفید باشند. چتباتها در حال حرکت به سمتی هستند که میتوانند پاسخگوی مسائل و مشکلات واقعی باشند.
قابلیتهای چتباتها در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی گسترش یافته است. آگاهیهایی که توسط فیسبوک در زمینه این فناوری منتشر میشد از حد لازم نیز فراتر رفته است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با وجود این فناوری در محل کار، میتوانید از ربات سخنگو بخواهید که درآمد شرکت در سه ماه گذشته را برای شما شرح دهد. مدیران ارشد بازاریابی و مالی میتوانند اطلاعاتی که لازم دارند را از این چتبات بپرسند. اما ممکن است به اطلاعاتی نیاز داشته باشند که از حوزه توانایی چتبات فراتر باشد.
در این حالت موضوع کمی متفاوت میشود.
کد مطلب: 49094
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49094/چرا-یک-چت-سریع-ربات-بسیاری-مشکلات-حل-می-کند