چرا یک چت سریع با یک ربات، بسیاری از مشکلات را حل میکند
ایتنا - بنظر محققین، وظیفه بهبود موفقیت یک کارمند در زمینه کسب وکار با استفاده از چتبات خیلی سادهتر میشود.
در اوج فعالیتهای چتباتها، ما شاهد حضور چتباتهای مشتریمحوری بودیم که کاربرد این فناوری را بیش از پیش مشخص و مبرهن کرد. در اغلب اوقات، این نوع رباتها، راه حلهای رسیدن به حل مسئله بودند. در حال حاضر، این رباتها به سمتی پیش میروند که در هر گردش کاری هر شرکت و هرگونه تعامل با مشتری میتوانند مفید باشند. چتباتها در حال حرکت به سمتی هستند که میتوانند پاسخگوی مسائل و مشکلات واقعی باشند.
قابلیتهای چتباتها در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی گسترش یافته است. آگاهیهایی که توسط فیسبوک در زمینه این فناوری منتشر میشد از حد لازم نیز فراتر رفته است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با وجود این فناوری در محل کار، میتوانید از ربات سخنگو بخواهید که درآمد شرکت در سه ماه گذشته را برای شما شرح دهد. مدیران ارشد بازاریابی و مالی میتوانند اطلاعاتی که لازم دارند را از این چتبات بپرسند. اما ممکن است به اطلاعاتی نیاز داشته باشند که از حوزه توانایی چتبات فراتر باشد. در این حالت موضوع کمی متفاوت میشود.
رباتی که این مدیران نیاز دارند، نیاز به تواناییها و درجات بالاتری از هوشمندی دارد که بتواند نقش و موقعیت شما را در شرکت بشناسد و اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارد. به نظر محققین، وظیفه بهبود موفقیت یک کارمند در زمینه کسب وکار با استفاده از چتبات خیلی سادهتر میشود. این ربات، نام کارمند جدید و بخشی که در آن کار میکند را از او میپرسد و سپس به طور خودکار و بر اساس وظایف از پیش تعیین شده، وی را به گروههای مربوطه و سیستمهای کسب و کار اضافه میکند.
به همین منوال، کارمندان میتواند به راحتی از طریق گفتوگو، زمان مرخصی را از ربات بپرسند و همچنین بپرسند که آیا وقتی برای مرخصی دارند و همچنین درخواست خود مبنی بر مرخصی را برای مدیریت سازمان ارسال نمایند.
با این مقدمات و اوصاف میبینیم که مزایای چتباتها واقعاً بدیهی و روشن است. این رباتها به کارمندان کمک میکنند که کارهای خود را به شکلی منطقی و بدون انجام کارهای اضافی، به انجام برسانند و بهرهوری آنها نیز بیشتر میشود.