ایتنا- یک سازمان مدرن به فناوری اطلاعاتی نیاز دارد که از نیازهای کسب و کار پشتیبانی کند و انتظارات کاربر در زمینه خدمات موثر و مفید را برآورده سازد. روشهایی وجود دارد که مدیران عامل با تکیه بر آنها میتوانند یک فرهنگ سرویس آی.تی قوی را بسازند.
نحوه تبدیل فناوری اطلاعات به یک فرهنگ سرویس
19 تير 1396 ساعت 12:09
ایتنا- یک سازمان مدرن به فناوری اطلاعاتی نیاز دارد که از نیازهای کسب و کار پشتیبانی کند و انتظارات کاربر در زمینه خدمات موثر و مفید را برآورده سازد. روشهایی وجود دارد که مدیران عامل با تکیه بر آنها میتوانند یک فرهنگ سرویس آی.تی قوی را بسازند.
امروزه دیگر هیچ جایی برای شک و تردید باقی نمانده است و فناوری اطلاعات باید به یک فرهنگ سرویس تبدیل شود تا بتواند مسیر خود به شکلی بهتر ادامه دهد.
فروشندگان تجاری مبتنی بر فضای ابری، گزینههای سرویس عالی به کاربران خود ارائه میدهند و همین کاربران نیز به گزینههای سلف سرویس مفید در تلفن همراه شخصی خود عادت میکنند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک پرو ریسرچ، اگر یک سازمان، کاربران خود را به خدمات عالی عادت دهد، به هیچ وجه جای تعجب ندارد که کاربران از آن به بعد انتظارات همان سطح از خدمات را از این سازمان داشته باشند، لیکن مشکلی در این زمینه وجود دارد؛ بدین ترتیب که کیفیت خدمات یک شرکت همیشه ثابت نیست و ممکن است با فراز و فرودهایی همراه باشد.
کد مطلب: 49406
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49406/نحوه-تبدیل-فناوری-اطلاعات-یک-فرهنگ-سرویس