۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

تکذیب قطع تلفن مشترکانی که بیش از حد مکالمه دارند

ایتنا- معاون شرکت مخابرات یکی از راه‌های ساماندهی حل موضوع بدهکاری مشترکان تلفن ثابت را قطع یک‌طرفه اعلام کرده بود.
تکذیب قطع تلفن مشترکانی که بیش از حد مکالمه دارند


مدیر مخابرات منطقه تهران، موضوع قطع تلفن مشترکانی که بیش از حد، مکالمه تلفنی دارند را رد کرد و در مورد مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات توضیح داد.

غلامرضا عرب هاشمی در حاشیه نمایشگاه الکامپ در مورد موضوع قطع تلفن مشترکانی که بیش از حد، مکالمه تلفنی دارند و اخطار برای قطع ارتباط آنها از سوی مخابرات گفت: مطابق با ضوابط کمیسیون تنظیم مقررات، به مشترکان در مورد میزان مصرفشان اطلاع می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به مشترکان به معنای اخطار نیست، افزود: قصد ما فقط اطلاع‌رسانی از کارکرد مکالمه مشترک است تا به وی اطلاع دهیم که تا چه حد از تلفن ثابت خود استفاده کرده است؛ این به معنای اخطار برای قطع ارتباط نیست.

مدیرعامل مخابرات منطقه تهران با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی برای صورتحساب مشترک، حرکتی مثبت است، گفت: در این طرح میزان مکالمه و وضعیت صورتحساب مشترک را به وی اعلام می‌کنیم.

عرب هاشمی ادامه داد: در ماه جاری نیز صورتحساب مشترکان تلفن ثابت به صورت خطوط الکترونیکی و ماهانه ارائه خواهد شد که در صورتی که مشترک نسبت به پرداخت به موقع خود و به صورت الکترونیکی اقدام کند، برای آن تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: خارج از مصوبه سازمان تنظیم مقررات عمل نمی‌کنیم و اطلاع‌رسانی از میزان مصرف مکالمه تلفن ثابت به معنای اخطار نخواهد بود.

این در حالی است که امروز معاون شرکت مخابرات ایران گفته بود برای مشترکانی که بیش از حد مکالمه تلفنی دارند، اخطار فرستاده می‌شود و ارتباط آنها به صورت یکطرفه قطع خواهد شد.

وی این اقدام را یکی از راه‌های ساماندهی حل موضوع بدهکاری مشترکان تلفن ثابت عنوان کرده است.
کد مطلب: 49574
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ