ایتنا- کمپانی معظم اپل، اینبار با همکاری Aetna وارد حوزه خدمات درمانی شده و تجربه متفاوتی را برای کاربرانش رقم خواهد زد.
شرکت اپل هفته گذشته با شرکت Aetna با هدف ارائه خدمات بهداشتی ساعت اپل به میلیونها مشتری این شرکت، به بحث و گفتوگو پرداخت.
موضوع اصلی گفتوگوی میان این دو شرکت، قابلیت ردیابی وضعیت سلامت و درمان کاربران ساعت اپل است که به ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی همراه با حفظ حریم خصوصی اطلاعات آنها منجر میشود.
شرکت اپل هفته گذشته، در جلسهای با مسئولان شرکت Aetna، در مورد ارائه خدمات بهداشتی ساعت اپل به میلیونها مشتری این شرکت به بحث و گفتوگو پرداختند. شرکت خدمات درمانی Aetna اواخر سال گذشته برای اولین بار اعلام کرده بود که قصد دارد به کارمندانش، یارانه خرید ساعت اپل ارائه کند. مدیر عامل اپل نیز عنوان کرد که این اقدام میتواند تجربه متفاوتی در زمینه ارائه خدمات درمانی باشد و شرکت اپل نیز برای پیشبرد این هدف، آمادگی خود را اعلام می کند. اکنون جزئیات این جلسه به شرح زیر است:
طبق گزارشهای منتشر شده از جلسه هفته گذشته، مسئولان دو شرکت اپل و Aetna، راهکارهای مختلفی را بررسی کردند. طی این جلسه، اپل بر لزوم حفظ اطلاعات شخصی پزشکی افراد تنها در صورتی که با رضایت کاربران به اشتراک گذاشته شود، تاکید کرد.
این جلسه با حضور بسیاری از پزشکان و کارکنان در بخش بهداشت و درمان برگزار شد که همه بر قابلیتها و امکانات ساعت اپل به پرسش و سپس بحث و گفتوگو پرداختند.
یکی از بزرگترین دستاوردهای همکاری این دو شرکت، درمان و حل مشکل کسانیست که با بیماریهای مزمن دست و پنجه نرم میکنند. بنابراین اپل برای رسیدن به این هدف، باید افراد سالخورده و مسن را هم به اندازه جوانان و کسانیکه اهل فناوری هستند، به خود جذب کند.
تاکنون این غول فناوری آمریکایی گامهای مستحکمی در راستای اهداف مرتبط با سلامتی برداشته است، بهعنوان مثال ساعت جدید اپل خود را با حسگر سنجش گلوکز معرفی کرده است. این ویژگی برای آن دسته از بیماران دیابتی و دارای مشکل قند خون بسیار مناسب است.
این دو شرکت به همراه حاضران این جلسه همگی امیدوارند که در آینده نزدیک، دستگاههای الکترونیکی نظیر ساعت اپل بتوانند وضعیت سلامتی کاربران را دنبال کرده، بیماریهای احتمالی آنها را تشخیص داده و در صورت لزوم، به آنها هشدار بدهد.