ایتنا – مسئولان سامسونگ از مشکلات ایجاد شده در نسل دوم پیکسل خوشحال به نظر میرسند.
شرکت سامسونگ در تبلیغات جدید خود به صورت غیرمستقیم به مشکل ایجاد شده در نمایشگرهای سری جدید پیکسل اشاره کرده است و به تمسخر رقیب جدید خود دست زده است.
به گزارش ایتنا از وبسایت خبری تحلیلی cnet، هنگامی که بحث تلفن های همراه هوشمند اندرویدی سطح بالا به میان میآید، سامسونگ همیشه در بالاترین سطح قرار داشته است.
حال شرکت گوگل با سری "پیکسل" به سراغ این بازار آمده است و رقابت جدید ایجاد شده چندان برای سامسونگ لذتبخش نیست و به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت از مشکلات ایجاد شده در نسل دوم پیکسل خوشحال به نظر میرسند.
همانطور که میدانید، نمایشگرهای پیکسل 2 با مشکلاتی روبرو شدهاند و کاربران خبر از خرابی صفحه نمایش همراههای گوگل میدهند و سامسونگ با آگاهی از این موضوع به سرعت اقدام به طراحی یک تبلیغ جدید کرده است.
در این تبلیغ جدید، تمرکز اصلی بر روی کیفیت نمایشگر محصولات سری گلکسی است و زمان ساخت و عرضه این تبلیغ موجب شده است تا بسیاری از افراد فکر کنند که این شرکت کرهای برای تمسخر گوگل اقدام به انجام این کار کرده است.
شایان ذکر است که گوگل هنوز نسبت به این اقدام سامسونگ عکس العمل خاصی نشان نداده است، ولی با توجه به سابقه سامسونگ میتوان انتظار داشت که چنین تبلیغات تهاجمی از سوی آنها ادامه داشته باشد.