ایتنا – امروزه سازمانها برای موفقیت در عرصه تبلیغات، حتماً باید به فضای مجازی توجه داشه باشند.
طبق بررسیهای کارشناسان
سازمانها بودجه نشر آگهی در فضای آنلاین را افزایش میدهند
20 اسفند 1396 ساعت 15:20
ایتنا – امروزه سازمانها برای موفقیت در عرصه تبلیغات، حتماً باید به فضای مجازی توجه داشه باشند.
طبق آمار و ارقام، شرکتها سال گذشته 55 درصد بودجه تبلیغاتی خود را به فعالیت در فضای آنلاین اختصاص دادهاند و طبق شواهد موجود، انتظار میرود در سال جاری این روند، سیر صعودی داشته باشد.
بر اساس جدیدترین یافتههای شرکت نیلسن (Nielsen) و بنا بر اطلاعات انجمن تبلیغدهندگان هنگکنگ موسوم به HKAA، مجموع تبلیغات در سال 2017 بالغ بر 41.9 میلیارد دلار هنگکنگ بوده که نسبت به سال پیش از آن، 4 درصد رشد داشته است.
38 درصد این مقدار، به تبلیغات تعاملی و همراه اختصاص داشته و سهم تبلیغات در تلویزیون و روزنامهها نیز 39 درصد بوده است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت Marketing Interactive، نظرسنجی صورت گرفته توسط شرکت نیلسن از علاقه شرکتها به نشر آگهی در فضای مجازی و شبکههای همراه حکایت دارد.
63درصد تبلیغدهندگان گفتهاند که تصمیم دارند بودجه تبلیغات آنلاین خود را افزایش دهند و همین امر به وضوح نشانگر اهمیت رسانههای دیجیتال در عرصه تبلیغات است.
کد مطلب: 52200
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/52200/سازمان-ها-بودجه-نشر-آگهی-فضای-آنلاین-افزایش-می-دهند