۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

اسپاتیفای بار دیگر با شکست Apple Music به 83 میلیون مشترک رسید

ایتنا - اسپاتیفای همچنان بزرگ‌ترین سرویس هم از نظر کاربرانی که اشتراک خریده‌اند و هم کسانی که رایگان آهنگ گوش می‌دهند به شمار می‌رود.
اسپاتیفای بار دیگر با شکست Apple Music به 83 میلیون مشترک رسید
 
سرویس استریمینگ موسیقی اعلام کرد که در انتهای ماه ژوئن به رقم 83 میلیون مشترک رسید.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از cnet، این شرکت به درخشش فراتر از نزدیک‌ترین رقیبش، Apple Music، که تا ماه آوریل به 40 میلیون مشترک رسیده بود، ادامه می‌دهد.
رشد اسپاتیفای منطبق با آن چیزی بود که در ماه مه پیش‌بینی کرده بود.
 
در بهبوحه تغییر روند فرهنگی به سمت استریمینگ به عنوان رایج‌ترین راه گوش دادن افراد به آهنگ‌ها، Spotify و Apple Music خود را به عنوان پیشتازان مسابقه برای میاندار شدن در عرصه موسیقی مبتنی بر آبونمان مطرح کرده‌اند.
اگرچه اسپاتیفای همچنان بزرگ‌ترین سرویس هم از نظر کاربرانی که اشتراک خریده‌اند و هم کسانی که رایگان آهنگ گوش می‌دهند به شمار می‌رود، ولی به نظر می‌رسد که سرعت رشد Apple Music در ایالات متحده، به عنوان بزرگ‌ترین بازار موسیقی ضبط شده، بیشتر از اسپاتیفای بوده است.
 
اسپاتیفای اپل موزیک

اسپاتیفای اعلام کرده که اکنون 180 میلیون نفر حداقل ماهی یک بار از سرویس آن استفاده می‌کنند، که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش نشان می‌دهد.
اسپاتیفای، برخلاف اپل موزیک، امکان گوش دادن رایگان به موسیقی، همراه با نمایش تبلیغات، را دارد. اپل هیچگاه آمار کاربران فعال ماهانه را منتشر نکرده است. تقریبا همه افرادی که از اپل موزیک استفاده می‌کنند مشترکین پولی هستند.
 
در نگاهی به آینده، شرکت سوئدی اسپاتیفای پیش‌بینی کرده است که تا پایان سپتامبر 85 تا 88 میلیون مشترک پولی خواهد داشت، و اینکه کاربران فعال ماهانه آن به چیزی بین 188 تا 193 میلیون نفر افزایش خواهند یافت.
 
کد مطلب: 53601
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ