ایتنا- تاکنون مطالب زیادی در مورد دستیارهای هوشمند و کاربرد آنها نوشته شده است. یکی از کاربردهای اصلی این اسپیکرها، بازاریابی صوتی و کمک به افزایش فروش در برندها مختلف است.
استفاده از بازاریابی صوتی در کنار دستیارهای هوشمند برای تبلیغات و فروش
5 اسفند 1397 ساعت 12:05
ایتنا- تاکنون مطالب زیادی در مورد دستیارهای هوشمند و کاربرد آنها نوشته شده است. یکی از کاربردهای اصلی این اسپیکرها، بازاریابی صوتی و کمک به افزایش فروش در برندها مختلف است.
فروش دستیارهای هوشمند در سال 2018، از 50 میلیون هم عبور کرد و باعث شد که این فناوری، به عنوان یکی از سریعترین و جذابترین فناوریهای سال شناخته شود.
بسیاری از برندها از این جذابیت استفاده کردند و تلاش دارند که از این اسپیکرها در جهت بازاریابی و افزایش فروش استفاده نمایند. فناوریهای دیگر مانند واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و غیره هم هستند که میتوانند در این زمینه مفید باشند.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ادمیتو، به طور کلی بازاریابی صوتی که یکی از فرآیندهای جدید و جذاب در بازاریابی است، برای بسیاری از برندها موفق عمل کرده است و به رشد آن برند کمک نموده است.
در حال حاضر، گوگل و آمازون اسپیکرهای هوشمند خود را با قیمتی ارزانتر به فروش میرسانند تا بتوانند در آینده سهم بیشتری از بازاریابی صوتی را در اختیار داشته باشند.
تحلیلگران و منابع آگاه در این زمینه بر این باور هستند که تاکنون 20 میلیون دستگاه نصب شده است و تا سال 2020، این تعداد به شکل فوق تصاعدی رشد خواهد کرد و به حدود 100 میلیون دستگاه خواهد رسید و به همین خاطر بازاریابی و سرمایه گذاری برندها در این زمینه، میتواند کاری هوشمندانه باشد.
کد مطلب: 55658
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55658/استفاده-بازاریابی-صوتی-کنار-دستیارهای-هوشمند-تبلیغات-فروش