استفاده از بازاریابی صوتی در کنار دستیارهای هوشمند برای تبلیغات و فروش
ایتنا- تاکنون مطالب زیادی در مورد دستیارهای هوشمند و کاربرد آنها نوشته شده است. یکی از کاربردهای اصلی این اسپیکرها، بازاریابی صوتی و کمک به افزایش فروش در برندها مختلف است.
فروش دستیارهای هوشمند در سال 2018، از 50 میلیون هم عبور کرد و باعث شد که این فناوری، به عنوان یکی از سریعترین و جذابترین فناوریهای سال شناخته شود.
بسیاری از برندها از این جذابیت استفاده کردند و تلاش دارند که از این اسپیکرها در جهت بازاریابی و افزایش فروش استفاده نمایند. فناوریهای دیگر مانند واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و غیره هم هستند که میتوانند در این زمینه مفید باشند.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ادمیتو، به طور کلی بازاریابی صوتی که یکی از فرآیندهای جدید و جذاب در بازاریابی است، برای بسیاری از برندها موفق عمل کرده است و به رشد آن برند کمک نموده است.
در حال حاضر، گوگل و آمازون اسپیکرهای هوشمند خود را با قیمتی ارزانتر به فروش میرسانند تا بتوانند در آینده سهم بیشتری از بازاریابی صوتی را در اختیار داشته باشند.
تحلیلگران و منابع آگاه در این زمینه بر این باور هستند که تاکنون 20 میلیون دستگاه نصب شده است و تا سال 2020، این تعداد به شکل فوق تصاعدی رشد خواهد کرد و به حدود 100 میلیون دستگاه خواهد رسید و به همین خاطر بازاریابی و سرمایه گذاری برندها در این زمینه، میتواند کاری هوشمندانه باشد.
ماهیت صوتی اسپیکرهای هوشمند باعث میشود که بازاریابی از طریق این اسپیکرها، چیزی شبیه به تبلیغات رادیویی باشد. برندها میتوانند از طریق موسیقی، پادکست و غیره، تبلیغات خود را از طریق این اسپیکرها انجام دهند و با رشد اسپیکرهای هوشمند، خدمات بازاریابی صوتی آنها نیز بیشتر خواهد شد و برندها میتوانند از این دستگاهها بیشتر کمک بگیرند.
امکان ارائه مطالب آموزشی در این دستیارها میتواند به آگاهی مخاطب از برند شما کمک کند.
همچنین میتوانید مزایای محصولات خود برای مخاطبان را از طریق دستیارهای هوشمند بیان کنید و در مورد رویدادهای شرکت خود به مشتریان اطلاع دهید. سعی کنید که تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق دستیارهای هوشمند به کار ببندید.