ایتنا - یک نقص فنی نامعلوم در سایت آمازون باعث شد تا اطلاعات سفارشهای تنظیم شده ۲۰ مشتری برای افراد دیگری ارسال شود و این امر موجب اعتراض گسترده شده است.
این افراد جزئیات اطلاعات سفارشهای خود را در سایت آمازون به روز کرده بودند، اما آمازون تاییدیه این اقدام را برای آدرسهای ایمیلهایی ارسال کرده که متعلق به افراد دیگری هستند.
به گزارش ایتنا از مهر، نکته مهم این است که ایمیلهای یادشده حاوی اطلاعات شخصی حساسی هستند که از جمله آنها میتوان به اسامی و آدرس تحویل کالا اشاره کرد. البته اطلاعات کارتهای اعتباری مشتریان در این ایمیل ها درج نشدهاند.
سخنگوی آمازون اعلام کرده که نقص فنی یادشده برطرف شده تا از تداوم چنین اشتباهاتی جلوگیری شود. همچنین با بیست نفری که این خطا در مورد آنها رخ داده تماس گرفته شده تا مشکلات احتمالی رخ داده برای آنها برطرف شود.
در عین حال یکی از افرادی که دچار این مشکل شده در توئیتر خود تصریح کرده فردی که از طرف شرکت آمازون با وی تماس گرفته مدعی شده که اتفاقاتی از این دست گاهی در آمازون رخ میدهد! این امر موجب شگفتی و اعتراض فرد مذکور شده است.