۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱

تمهیدات مخابرات برای پایداری ارتباطات در نوروز

ایتنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید به‌صورت کامل تضمین‌شده است.
تمهیدات مخابرات برای پایداری ارتباطات در نوروز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر آماده‌باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و شیفت‌های نوروزی به‌منظور ارائه خدمات ارتباطی گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید به‌صورت کامل تضمین‌شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سید مجید صدری اظهار کرد: به‌منظور تحقق مشتری‌مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته‌شده که با استفاده از تمهیدات صورت‌گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هم‌وطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هر سال در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار است، گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین‌طور خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایراندر ادامه افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین یونیت‌های یدکی برای سیستم‌های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانال‌های ورودی و خروجی را در دستور کار است.

صدری افزود: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین دیزل‌های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات‌دهی به مشترکین در ایام نوروز در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time به‌منظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.
کد مطلب: 60205
نام شما
آدرس ايميل شما