ایتنا - در ظرف تنها هفت روز در ماه گذشته میلادی، Teams از 14 مشتری با 100 هزار کاربر به 20 مشتری رسید، و جیرد اسپاراتو، نایب رییس شرکت در امور Microsoft 365، در آن زمان گفت که به نظر او شرکتها دیگر به شیوه عملکردی سابقشان باز نخواهند گشت.
چگونه مایکروسافت از عهده محدودیتهای ظرفیتیش بر آمده است
سايت خبری ايتنا , 30 ارديبهشت 1399 ساعت 14:01
ایتنا - در ظرف تنها هفت روز در ماه گذشته میلادی، Teams از 14 مشتری با 100 هزار کاربر به 20 مشتری رسید، و جیرد اسپاراتو، نایب رییس شرکت در امور Microsoft 365، در آن زمان گفت که به نظر او شرکتها دیگر به شیوه عملکردی سابقشان باز نخواهند گشت.
تقاضا برای مایکروسافت تیمز، بنا بر یک پست منتشر شده توسط این شرکت، در ماه مارس به «قلمرو غیرمنتظرهای» رسید.
به گزارش ایتنا و به نقل از سیودایو، رویدادهای دیگر، همچون بلایای طبیعی، قبلا سرویسهای این شرکت در برخی از مناطق دیتاسنتری را به محک آزمون کشانده بود. با این حال افزایش قابل توجه تقاضا از آسیا و سپس اروپا برای استفاده از Teams گویای این بود که ما شاهد وضعیتی بسیار متفاوت و به طرز فزایندهای جهانشمول هستیم».
در نتیجه، در ماه مارس، مایکروسافت «محدودیتهای موقتی منبع» برای اشتراکهای جدید آژور، از جمله تیمز و دیگر سرویسهای مایکروسافت 365، وضع نمود. بنا بر اعلام مایکروسافت، مشتریان موجود مشمول هیچ محدودیتی قرار نگرفتند و با «سهمیه تعریفشده استفادهشان از سرویسها» ادامه دادند.
مایکروسافت از آن زمان معماری تیمز را برای بهبودهای مقیاسپذیری «بهینهسازی و متوازنسازی بار» کرده، و اعطای ظرفیت سرور بیشتر به مناطقی که با بیشترین تقاضا مواجه بودهاند را تسریع کرده است، و از مشکل انباشت درخواست سهیمه از سوی مشتریان عبور کرده است. مدلهای دانش دادههای مایکروسافت نیز به گردآوری دادهها برای پالایش مدلهای تقاضای آژور برای سناریوهای آتی تحت فشار قرار گرفتن سیستمها پرداختهاند.
همهگیری کروناویروس در حال روشن کردن میزان توانایی فروشندگان تکنولوژی برای مقیاسپذیری سریع است.
کد مطلب: 60852
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60852/چگونه-مایکروسافت-عهده-محدودیت-های-ظرفیتیش-آمده