ایتنا - ترافیک خروجی بینالملل در شرکت مخابرات ایران در این دوره، چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه و همچنین ترافیک ورودی بینالملل به این شرکت، یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۲۲ دقیقه بوده است.
آمار منتشرشده حاکی از ثبت چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه ترافیک خروجی بینالملل در شرکت مخابرات ایران در سه ماهه ابتدایی سال جاری است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، آمار منتشرشده در وبسایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سه ماهه اول سال جاری نشان میدهد ترافیک خروجی بینالملل در شرکت مخابرات ایران در این دوره، چهار میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۵۰ دقیقه و همچنین ترافیک ورودی بینالملل به این شرکت، یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۲۲ دقیقه بوده است.
مجموع ترافیک خروجی از مخابرات به سمت اپراتورهای سیار، یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۸۷۳ دقیقه بوده است. همچنین ترافیک ورودی از سمت اپراتورهای سیار به شرکت مخابرات، یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۴۰ دقیقه بوده است.
همچنین ترافیک خروجی از شرکت مخابرات به سایر اپراتورها سیار نیز حاکی از ثبت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۷۲۹ دقیقا و ترافیکک ورودی از سایر اپراتورهای ثابت به سمت مخابرات، یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۵۲ هزار و ۶۱۴ دقیقه بوده است.
درصد مکالمات موفق شرکت مخابرات ایران، با هر یک از اپراتورهای سیار همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین با اپراتورهای ثابت در جدول زیر آمده است. این آمار حاکی از آن است که درصد مکالمات موفق ورودی مخابرات ۵۳.۲۷ درصد و مکالمات خروجی این شرکت ۴۶.۶۸ بوده است.
«این آمار حاکی از آن است که درصد مکالمات موفق ورودی مخابرات ۵۳.۲۷ درصد و مکالمات خروجی این شرکت ۴۶.۶۸ بوده است.»
یعنی اینکه برقراری ارتباط شانسی ست!!!؟
به عبارتی هر تماس برای برقراری ارتباط فقط ۵۰ درصد شانس دارد!!!؟
یعنی اینکه برقراری ارتباط شانسی ست!!!؟
به عبارتی هر تماس برای برقراری ارتباط فقط ۵۰ درصد شانس دارد!!!؟