۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۹

فرصت طلایی همراه اولی‌ها برای آپدیت اپلیکیشن "همراه من"

ایتنا - اپلیکیشن «همراه من»،‌ به درستی  همراه کاربران همراه اول است. در واقع اپلیکیشن همراه من مجموعه کاملی از تمام آن چیزی است که کاربران اپراتورها به آن نیاز دارند. چه کاربران اعتباری و چه کاربران دائمی. 
فرصت طلایی همراه اولی‌ها برای آپدیت اپلیکیشن "همراه من"

آپدیت جدید "همراه من" را روی گوشی خود نصب کنید تا هم در قرعه‌کشی پنج جایزه 10 میلیون تومانی شرکت داده و هم از سرویس‌های جذاب مدیریت حساب خود روی موبایل بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن «همراه من»،‌ به درستی  همراه کاربران همراه اول است. در واقع اپلیکیشن همراه من مجموعه کاملی از تمام آن چیزی است که کاربران اپراتورها به آن نیاز دارند. چه کاربران اعتباری و چه کاربران دائمی. 
از پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره گرفته تا فعالسازی بسته‌های تخفیفی و خدمات غیرحضوری اپراتور متبوع، در این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

 سال‌هاست که گوشی‌های همراه فقط به مکالمه و فرستادن پیامک محدود نمی‌شوند. گوشی‌ها امروزه طیف وسیعی از خدمات و نرم‌افزارها را شامل می‌شوند. «همراه من» نیز با همین نگاه رشد و توسعه پیدا کرده و تبدیل به دستیار شخصی کاربر همراه اول شده است.

« همراه من» تفاوتی میان کاربران اندروید و آی.او.اس نیز قائل نشده و برای هر دو سیستم عامل، نسخه خود را عرضه کرده است. البته این اپلیکیشن نسخه وب نیز دارد که فعلا برای آی.او.اس در دسترس است.

اگر سری به نظرات کاربران در گوگل‌پلی و اپ‌استور بزنید، متوجه میزان رضایت کاربرانی که از «همراه من» استفاده کرده‌اند،‌خواهید شد.

اپلیکیشن «همراه من» اخیرا به بروزرسانی ارتقا یافته که بسیاری از نیازهای پر کاربرد کاربران را جوابگو بوده و همچنین سرویس‌های جذابی نیز به آن اضافه شده است.

ویژگی‌های کلیدی همراه من آپدیت‌شده!
برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آپدیت جدید "همراه من" شامل موارد زیر هست:
1. امکان خرید و مدیریت تمامی بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک
2. 5 درصد اعتبار بیشتر در خرید شارژ
3. پرداخت و تسویه حساب آنی صورتحساب
4. اتصال به کیف پول دیجیتال همراه اول
 


همراه من جدید در دو حالت ساده و پیشرفته، سرویس‌های گسترده دیگری را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مشاهده جزئیات و پرداخت صورتحساب پایاندوره و میان‌دوره
•    مشاهده تاریخچه پرداخت صورت‌حساب و امکان مدیریت تقسیط بدهی
•    افزایش بستانکاری سیمکارت‌های دائمی
•    خرید انواع شارژ عادی (5% اعتبار بیشتر)، فوق‌العاده، جوانان و بانوان
•    سرویس چتر اضطراری برای سیمکارت‌های اعتباری (دریافت شارژ از دیگران و درخواست تماس از شماره‌های دیگر)
•    امکان انتقال اعتبار از سیمکارت دائمی یا اعتباری به سیمکارت اعتباری
•    مدیریت و استفاده از کیف پول یکپارچه دیجیتال به منظور انجام پرداخت‌های نقدی
•    مشاهده و مدیریت بسته‌های فعال کابران
•    خرید و مدیریت انواع بسته‌های اینترنت (معمولی، همراهی و ترکیبی) از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی
•    خرید انواع بسته‌های مکالمه (همراهی، ماهیانه، تخفیف مکالمه و ترکیبی) از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی
•    خرید انواع بسته‌های پیامک از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی
•    خرید انواع بسته‌های مدار فیروزه‌ای (بسته‌های مبتنی برساعت و مکان کاربران)
•    امکان فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد
•    خرید سیمکارت و مودم همراه اول
•    سرویس تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی
•    فعال‌سازی انواع بسته‌های تشویقی (هدیه روز تولید و هدیه شتاب در پرداخت)
•    امکان دریافت خلاصه و ریزمکالمات (مکالمه، پیامک، اینترنت، خدمات مبتنی بر محتوا)
•    مدیریت آوای انتظار کاربران (مشاهده و انتخاب آوا، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی آوا)
•    مدیریت خدمات مبتنی بر محتوا (مشاهده و انتخاب سرویس‌ها، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات)
•    مدیریت سرویس رومینگ (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)
•    مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)
•    سرویس پیام‌گیر صوتی (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)
•    سرویس تماس‌بان (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)
•    سرویس محدودیت مکالمه (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)
•    سرویس قطع و وصل سیمکارت
•    سرویس خارج کردن سیمکارت‌های اعتباری از لیست سیاه ورود پین شارژ
•    سرویس سنجش سرعت اینترنت
•    نمایش دفاتر خدماتی و مراکز ارائه خدمات اطراف کاربر
•    مشاهده نقشه پوشش اینترنت
•    مشاهده PIN/PUK سیمکارت و مشخصات کاربر
•    مدیریت نشست‌های فعال سامانه و امکان استفاده از رمز بایومتریک جهت افزایش امنیت سامانه
•    عضویت در باشگاه مشتریان (باشگاه فیروزه‌ای) و استفاده از جوایز، طرح‌ها و امکانات باشگاه
•    امکان تماس با پشتیبانی همراه اول یا درخواست تماس پشتیبانی با کاربران
 
کد مطلب: 64859
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ