ایتنا - مشتریان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار تلفن آنان قطع شده برای وصل آنی تلفن باید صورتحساب" به روز " خود را تنها طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال شرکت مخابرات ایران وکد دستوری# ۲۰۲۰* پرداخت کنند.
در راستای رضایت مندی مشتریان گزینه به روز در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا مشتریان اگر به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت نمایند وتلفن آنان قطع شده با پرداخت از درگاه های یاد شده وصل آنی صورت گیرد . با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دورههای یک ماهه صادر میشود، ضروری است برای جلوگیری از یکطرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب بهصورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیینشده پرداخت شود.
به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر پرداخت به روز برای جلوگیری از قطع تلفن در تشریح آیتم های نوع پرداخت می افزاید: قبض "به روز" شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض می باشد و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبارکافی ندارند و تلفن آنان قطع می شود. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل میشود.
مشتریان شرکت مخابرات ایران میتوانند برای دریافت صورتحساب " بهروز " ، میاندوره و پایاندوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبتنام کنند. با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دورههای یک ماهه صادر میشود، ضروری است برای جلوگیری از یکطرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب بهصورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیینشده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری# ۲۰۲۰* پرداخت شود.