ایتنا - تسلا دو شاکی جدید پیدا کرده است که مدعی هستند تسلا خدمات پس از فروش مناسبی به آنها ارائه نداده است.
تسلا چند شاکی جدید پیدا کرده است که مدعی هستند، خدمات پس از فروش مناسبی دریافت نکردهاند و حقوق آنها نقض شده است.
به گزارش ایتنا از برنا، دو مشتری تسلا از این شرکت در دادگاه ایالتی سان فرانسیسکو به دلیل ارائه خدمات پس از فروش ضعیف شکایت کردهاند، دو شاکی جدید تسلا از مدل «S» این شرکت استفاده میکنند و ادعا دارند که هزینه بسیار زیادی برای تعمیر خودرو خود پرداخت کردهاند.
شاکیان جدید تسلا میگویند که برخلاف تعهد این شرکت، خودروی آنها مدت زیادی در نمایندگی باقیمانده است. شاکیان میگویند که تسلا برخلاف قانون حقتعمیر در مدت زمان طولانی و با هزینه غیر معقول سرویس کرده است.